One UI 5.1 برای طیف وسیعی از گوشی های سامسونگ عرضه می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، سامسونگ آپدیت One UI 5.1 را امروز برای سه سری از گوشی های پرچم دار خود یعنی سری گلکسی S20، گلکسی S21 و S22 عرضه نموده است.

One UI 5.1 برای طیف وسیعی از گوشی های سامسونگ عرضه می گردد

One UI 5.1 نوترین نسخه از رابط کاربری سامسونگ به شمار میرود که مبتنی بر اندروید 13 بوده و در گوشی های سری گلکسی S23 به صورت پیش فرض نصب شده است. بعد از این گوشی ها اما سامسونگ تصمیم گرفته One UI 5.1 را برای سه نسل دیگر از پرچم داران خود یعنی سری گلکسی S22، گلکسی S21 و گلکسی S20 هم عرضه کند. اما نکته جالب اینجاست که سری گلکسی S20 با اندروید 10 راهی بازار شد و این یعنی باید با دریافت اندروید 13 به دریافت آپدیت نرم افزاری انتها می داد. اما سامسونگ با انتشار آپدیت One UI 5.1 کاربران این گوشی ها را راضی کرد.

اگرچه One UI 5.1 آپدیتی بزرگ و پر از امکانات نو نیست اما با این حال یک سری قابلیت های قابل توجهی دارد که از جمله این موارد می توان به بهبود عملکرد دوربین و اپلیکیشن گالری اشاره نمود. به گونه ای که اکنون کاربران می توانند تصاویر خود را به شکل بهتری ویرایش نمایند. علاوه بر این ها، اپلیکیشن Expert RAW هم که برای عکاسی حرفه ای در نظر گرفته شده، برای یک سری از گوشی هایی که از One UI 5.1 بهره می برند در دسترس قرار گرفته است که از جمله این موارد می توان به گلکسی S22 اولترا اشاره نمود.

در یک سری بخش های دیگر مثل مولتی تسکینگ شاهد افزایش سرعت ورود به حالت تمام صفحه، اضافه شدن مود و روتین های نو شبیه به حالت فوکوس در iOS 16، اضافه شدن ویجت های نو برای صفحه هوم مثل پنل تنظیمات سریع و… اشاره نمود. One UI 5.1 اگرچه در هر دستگاه با توجه به امکاناتی که به آن ها اضافه می نماید حجم متفاوتی هم دارد اما به صورت کلی بین 1.4 تا 1.9 گیگابایت حجم دارد. برای مثال برای گلکسی S22 اولترا مدل اگزینوس، این آپدیت به همراه پکیج امنیتی ماه فوریه حدودا 1.9 گیگابایت حجم داشت.

طبق گفته های سامسونگ آپدیت One UI 5.1 برای گوشی های دیگری نظیر گلکسی زد فلیپ، زد فلیپ 5G، زد فلیپ 3، زد فلیپ 4، زد فولد 2، زد فولد 3 و گلکسی زد فولد 4 هم عرضه خواهد شد. اگرچه سامسونگ زمان مشخصی را برای انتشار این آپدیت اعلام ننموده اما بعضی از کاربران گوشی های سری گلکسی S20 و S22 در ردیت گزارش داده اند که آن را دریافت نموده اند. بنابراین محتمل است به زودی این آپدیت برای همه افراد با گوشی های واجد شرایط منتشر گردد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,449,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,649,000

تومان

محبوب ترین گوشی های سامسونگ در کتاب یار مهربان

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "One UI 5.1 برای طیف وسیعی از گوشی های سامسونگ عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "One UI 5.1 برای طیف وسیعی از گوشی های سامسونگ عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید