گلکسی A02 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، این طور که به نظر می رسد، گوشی مالی جدید سامسونگ که گلکسی A02 نام دارد قرار است به زودی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار گردد.

گلکسی A02 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد

سامسونگ در سال 2019 و 2020 گوشی های مالی زیادی را راهی بازار کرد تا بدین ترتیب تقریبا در هر محدوده قیمتی، حداقل یک محصول از این شرکت در دسترس باشد. حتی الان که تمرکز بسیاری از شرکت ها روی ساخت میان رده هایی قدرتمند با قیمت مناسب است، سامسونگ باز هم به ساخت گوشی های مالی ادامه می دهد که نمونه ای از آن ها، گلکسی A02 است. محصولی که قرار است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار گردد.

البته با در نظر دریافت محبوبیت گوشی های مالی سری A سامسونگ، پافشاری غول کره ای به ساخت چنین محصولاتی که می توانند برای دانش آموزان بهترین گزینه باشند کاملا قابل توجیه است. به خصوص در دوره شیوع بیماری که بسیاری از فعالیت های تحصیلی به وسیله گوشی های هوشمند انجام می گیرد.

گلکسی A02 یک محصول مالی با 3 گیگابایت حافظه رم و پردازنده ای ساخت کوالکام است. فعلا نامی از این پردازنده برده نشده اما به احتمال زیاد باید شاهد استفاده از اسنپدراگون 450 در آن باشیم. اینکه باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعتی است، خبری بوده که با توجه به لیست گواهی CPQD آمریکای لاتین به آن دسترسی داشتیم؛ بنابراین کاملا معتبر و قابل اعتماد است.

اما متأسفانه جز این، به تعیینات فنی دیگری اشاره نشد. فعلا شایعه های پیرامون این محصول به وجود نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح +HD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره دارند. با این حال به نظر می رسد برای تعیین شدن اطلاعات کامل مربوط به این گوشی باید تا زمان رونمایی از آن منتظر بمانیم.

البته هنوز در این رابطه که گلکسی A02 چه زمانی رسما وارد بازار می گردد خبری منتشر نشده اما با توجه به زمان عرضه گلکسی A01 که اواسط ماه دسامبر سال گذشته بود، احتمالا کمی قبل از سرانجام امسال میلادی، شاهد رونمایی از جدیدترین عضو مالی غول کره ای خواهیم بود. گفتنی است گلکسی A02 در واقع همان گلکسی M02 خواهد بود که در بازارهای متفاوتی به نسبت هم به فروش می رسند.

  • گلکسی M42 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A02 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A02 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید