اسلحه پنهان کی روش در جام جهانی

به گزارش کتاب یار مهربان، محمدحسین کنعانی زادگان یکی از لژیونر های فوتبال ایران است که در لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی عضویت دارد. این مدافع که در فهرست کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی برای جام ملت های آسیا 2019 امارات حضور داشت، پس از رفتن او از تیم ملی هم به وسیله دراگان اسکوچیچ به عنوان یک بازیکن ثابت دعوت می شد.

اسلحه پنهان کی روش در جام جهانی

بازگشت دوباره مرد پرتغالی بار دیگر او را در لیست مسافران جام جهانی قرار می دهد. بازیکنی که این فصل را طوفانی شروع نموده و در هفت بازی تیمش در لیگ ستارگان پیروز به زدن 4 گل شد، 4 گلی که اگرچه سه تای آن از روی نقطه پنالتی زده شده و یکی هم از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده، اما حالا او را به عنوان هفتمین گلزن برتر لیگ قطر تا به اینجای کار معرفی می نماید. آماری که مرد پرتغالی را امیدوار به درخشش مدافع فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر می نماید.

جام جهانی 2022 تا کمتر از دو ماه دیگر به میزبانی قطر شروع می گردد. مسابقات خاصی که به لحاظ زمان برگزاری رقابت ها و به خاطر آب و هوای محل برگزاری، از تابستان به پاییز منتقل شده است؛ بنابراین کشور هایی مانند ایران که در تیم های باشگاهی قطر بازیکن دارند، برگ برنده بزرگی در اختیارشان است، زیرا بازیکنان مذکور با آب و هوای خاص کشور قطر آشنایی دارند و این موضوع رجحان نسبی ای را نسبت به سایر تیم های شرکت نماینده بخصوص تیم های اروپایی که از هوای سرد قاره سبز به دمای نسبتاً معتدل قطر در آن مقطع می آیند، می دهد که تیم تحت راهنمایی کی روش با توجه به داشتن لژیونر هایی در تیم های باشگاهی قطر از این امکان برخوردار است.

البته باید منتظر ماند و دید چند لژیونر کشورمان که در این کشور بازی می نمایند در لیست نهایی مستر CQ برای حضور در بیست و دومین دوره جام جهانی انتخاب می شوند. باید دید تا شروع جام جهانی، کنعانی زادگان چه عملکردی از خودش به نمایش می گذارد.

ایران ورزشی

منبع: فرارو

به "اسلحه پنهان کی روش در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلحه پنهان کی روش در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید