معرفی فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول

به گزارش کتاب یار مهربان، فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن

فرودگاه بین المللی آتاتورک که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است به میزان کافی بزرگ نبود تا بتواند جوابگوی ترافیک مسافربری شهر باشد، به همین علت مسئولین شهر تصمیم به ساخت فرودگاهی دیگر گرفتند. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن (Sabiha Gökçen International Airport) که دومین فرودگاه بین المللی استانبول است در منطقه آسیایی این شهر ساخته شد. فرودگاه صبیحا گوکچن نام خود را از اولین خلبان زن هواپیماهای جنگی در جهان و اولین خلبان زن کشور ترکیه گرفته است. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن قطب اصلی شرکت هواپیمایی پگاسوس ایرلاینز و پایگاه ایرلاین های ترکیش و آنادولو جت نیز است.

معرفی فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول

ترمینال ها و امکانات فرودگاه صبیحا گوکچن

فرودگاه صبیحا گوکچن یک ترمینال بزرگ دارد که پروازهای داخلی و بین المللی از این ترمینال انجام می گردد. این ترمینال با ظرفیت 25میلیون مسافر در سال با امکانات و خدمات بسیاری از قبیل فروشگاه، داروخانه، باجه های بانکی و تبدیل ارز، هتل، اداره پست، رستوران و کافه، پارکینگ، سالن های VIP و CIP ، سالن کنفرانس و … مجهز شده است.

گارانتی خرید بلیط مقرون به صرفه استانبول

رزرو هتل استانبول با برترین قیمت

حمل و نقل فرودگاه صبیحا گوکچن

فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن در 35 کیلومتری جنوب شرق استانبول واقع شده است و مسافران می توانند از وسایل حمل و نقل فرودگاه مثل تاکسی، اتوبوس های عمومی، تاکسی دریایی و ترنسفر شرکت هاواباس برای رفتن به مرکز شهر استانبول استفاده نمایند.

بسیاری از ایرلاین های معروف جهان مثل ایژین ایرلاین، اطلس گلوبال، آذربایجان ایرلاینز، بوراجت ایرلاینز، هواپیمایی اتحاد، فلای دبی، قطر ایرویز و ویز ایر فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول را برای فعالیت و جابه جایی مسافران از استانبول به سایر شهرهای جهان انتخاب نموده اند.

راهنمای سفر به استانبول

برترین زمان سفر به استانبول

هتل سی وی کی تکسیم استانبول

منبع: فلای تودی

به "معرفی فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید