قیمت عجیب بلیت نساجی ، پرسپولیس در سایت دیوار

به گزارش کتاب یار مهربان، ملاقات هفته سی ام لیگ برتر بین نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در استادیوم وطنی قائمشهر برگزار میشود. ملاقاتی که نقش اصلی را در مشخص قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت. طبق تصمیم برگزارکنندگان، شش هزار بلیت با 10 درصد سهم طرفداران پرسپولیس در سامانه برای فروش بارگذاری شد.

قیمت عجیب بلیت نساجی ، پرسپولیس در سایت دیوار

با وجود اینکه این ملاقات برای نساجی اتفاقی مهم در خود ندارد، اما برای تمام مدعیان قهرمانی، تاثیرگذار خواهد بود و در حقیقت فینال لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد. جایی که پرسپولیس با پیروزی پیروز می گردد بدون در نظر گرفتن نتایج رقبا، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تماشا قهرمانی تیم محبوب از نزدیک ده ها هزار نفر را در صف خرید بلیت قرار داد و سامانه برای عموم باز شد. ابتدا به علت تعداد بالای متقاضی سامانه از دسترس خارج شد. در ادامه و بعد از برخط شدن دوباره سایت تمام 600 بلیط مربوط به طرفداران پرسپولیس در کمتر از 7 دقیقه به فروش رفت.

باشگاه نساجی برای جلوگیری از فروش بلیت به طرفداران رقیب، شیوه جالبی را در نظر گرفت. طرفداران نساجی باید پیش از این حداقل یک بار با کد ملی خودشان بلیت تهیه نموده باشند تا بتوانند پیروز به خرید بلیت این بازی شوند.

اما این موضوع هم باعث نشد تا بازار سیاه برای فروش بلیت به راه نیفتد. در کمتر از یک ساعت از شروع فروش، بخش عمده بلیت ها به فروش رفت. از دقایقی بعد از باز شدن سامانه فروش همین بلیت ها سر از سایت ها و بازار های مجازی درآورد و تا یک میلیون تومان هم قیمت گذاری شد.

با توجه به این قیمت ها احتمالاً در روز بازی و درب ورزشگاه، بازار سیاه میلیونی برای بلیت های این بازی به راه خواهد افتاد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "قیمت عجیب بلیت نساجی ، پرسپولیس در سایت دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت عجیب بلیت نساجی ، پرسپولیس در سایت دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید