فقط این گوشی های سامسونگ 3 به روزرسانی اصلی آینده اندروید را دریافت می کنند - شاخص مهمی برای انتخاب گوشی

به گزارش کتاب یار مهربان، سامسونگ فاش کرد کدام گوشی های رده بالا و پرچم دارش سه به روزرسانی عمده و مهم اندروید را دریافت خواهند کرد.

فقط این گوشی های سامسونگ 3 به روزرسانی اصلی آینده اندروید را دریافت می کنند - شاخص مهمی برای انتخاب گوشی

یکی از بزرگ ترین پرسش هایی که هر فردی در هنگام خرید یک گوشی با آن روبرو است؛ تعداد به روزرسانی هایی است که آن گوشی دریافت می کند. آیا این گوشی فقط یک نسخه اصلی از اندروید را دریافت می کند یا دو الی سه نسل از به روزرسانی های اندروید را شامل می شود؟

سامسونگ در مراسم Galaxy Unpacked خود که دو هفته پیش برگزار شد؛ گفت بسیاری از دستگاه های جدید او سه نسل به روزرسانی اندروید را دریافت می کنند. این حرف سامسونگ کمی گیج کننده بود و کاملا مشخص نمی کرد دقیقا کدام دستگاه های جدید این شرکت برای سه سال تمام به روزرسانی می شوند.

حالا، این غول کره ای در نیوزروم خود فهرست کامل دستگاه های دریافت کننده سه به روزرسانی عمده اندروید را منتشر کرده است تا تکلیف همه کاربران و مشتریان مشخص شود.

کدام گوشی ها و تبلت ها سه سال متوالی به روزرسانی می شوند؟

اگر شما در سال 2019 و 2020 یک گوشی جدید سامسونگ را خریداری کردید یا اینکه قصد دارید یک اسمارت فون جدید این شرکت را در آینده ای نزدیک بخرید؛ بهتر است نگاهی به فهرست زیر بیندازید:

سری گلکسی اس 20: گلکسی S20 اولترا 5G، گلکسی S20 اولترا، اس 20 پلاس 5G، اس 20 پلاس، اس 20 فایوجی و اس 20

سری گلکسی اس 10: گلکسی S10 5G، اس 10 پلاس، اس 10، اس 10 ای، اس 10 لایت

سری گلکسی S آینده

سری گلکسی نوت 20: گلکسی نوت 20 اولترا 5G، نوت 20 اولترا، نوت 20 فایوجی و نوت 20

سری گلکسی نوت 10: نوت 10 پلاس 5G، نوت 10 پلاس، نوت 10 فایوجی، نوت 10 و نوت 10 لایت

دستگاه های تاشو: گلکسی زد فولد 2 فایوجی، زد قولد 2، زد فلیپ 5G، زد فلیپ، فولد 5G و فولد

سری دستگاه های Z آینده

سری گلکسی A: گلکسی A71 5G، ای 71، A51 5G، ای 51 و A90 5G

منتخب هایی از سری A آینده

تبلت: گلکسی Tab S7+ 5G، گلکسی +Tab S7، تب اس 7 فایوجی، تب اس 7، تب اس 6 فایوجی، تب اس 6 و تب اس 6 لایت

سری دستگاه های تبلت Tab S آینده

اگر شما یکی از دستگاه های بالا را دارید یا اینکه می خواهید یک مدل از آن ها را بخرید؛ خیالتان بابت سه به روزرسانی بعدی اندروید مطمئن باشد.

تقریبا همه دستگاه های پرچم دار سامسونگ شامل این به روزرسانی می شوند و فقط باید در هنگام خرید یک گوشی از سری گلکسی A کاملا تحقیق کنید در فهرست دریافت کننده های به روزرسانی های اندروید باشند. برخی از گوشی های میان رده گلکسی A سه به روزرسانی اندروید را شامل نمی شوند.

نکته مهم دیگری که باید بدانید؛ متاسفانه هنوز دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ روی همه این گوشی ها باقی خواهند ماند. بسیاری از کاربران سامسونگ مخالف Bixby هستند و آرزو داشتند در به روزرسانی های بعدی اندروید حذف شود.

اگر واقعا از دست بیکسبی خسته شده اید؛ بهتر است با ترفندهایی آن را روی گوشی سامسونگ خود غیرفعال کنید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "فقط این گوشی های سامسونگ 3 به روزرسانی اصلی آینده اندروید را دریافت می کنند - شاخص مهمی برای انتخاب گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط این گوشی های سامسونگ 3 به روزرسانی اصلی آینده اندروید را دریافت می کنند - شاخص مهمی برای انتخاب گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید