دلیل لغو پروازهای تهران ، یاسوج معین شد

به گزارش کتاب یار مهربان، لغو پروازهای تهران - یاسوج به علت عدم افزایش قیمت بلیت نبوده و تنها به علت نبود مسافر و نداشتن تجهیزات زمستانی در فرودگاه بوده است.

دلیل لغو پروازهای تهران ، یاسوج معین شد

به گزارش کتاب یار مهربان، روز گذشته خبری در رابطه با گرو کشی یک ایرلاین و لغو پروازهای مسیر تهران - یاسوج منتشر شده بود که در این خصوص رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت پروازهای مسیر تهران - یاسوج و بالعکس برقرار است و هیچ ایرلاینی حق لغو پروازها به علت افزایش نرخ بلیت را ندارد.

با پیگیری های اجرا شده از شرکت هواپیمایی پارس ایر اعلام شدکه علت کاهش مسیر پروازی به وسیله این ایرلاین درخواست افزایش نرخ بلیت نبوده است، بلکه ضرورت توجه به الزامات و ایمنی پرواز ها در فصل زمستان به علت کاهش قابل توجه دمای هوا و نبود خدمات ایمنی زمستانی در فرودگاه یاسوج بعلت موقعیت جغرافیایی کوهستانی این منطقه بوده که به آن توجه خاصی نشده است. بعلاوه عدم وجود تقاضای کافی در منطقه برای تکمیل ظرفیت و لود پروازی این شرکت از دیگر دلایل آن است.

هواپیمایی پارس در جهت خدمت رسانی به منطقه ها محروم تر پروازی طی دو سال گذشته در مسیرهایی از جمله یاسوج، جهرم،گچساران، جاسک، ماکو و سیرجان برقرار نموده و هم اکنون در مسیرهایی از جمله ایرانشهر و زابل و گرگان و بیرجند و ... ارائه می نماید .

لازم به ذکر است از چند ماه گذشته بسیاری از ایرلاین ها درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما نموده بودند که این درخواست ایرلاین ها در دست آنالیز است و باید در شورای عالی هواپیمایی کشوری که با حضور وزیر راه وشهرسازی برگزار می گردد، به تصویب برسد.

گروکشی یک شرکت هواپیمایی؛ لغو پروازها به علت مخالفت با افزایش قیمت؟!

منبع: همشهری آنلاین

به "دلیل لغو پروازهای تهران ، یاسوج معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل لغو پروازهای تهران ، یاسوج معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید