عرب: پرسپولیس را تقویت می کنیم، برانکو هم می ماند

به گزارش کتاب یار مهربان، با آقای برانکو صحبت های مفیدی داشتیم و هیچ مسئله ای در مورد این موضوع وجود ندارد. ایشان در کنار ما حضور خواهند داشت و با قدرت بیشتر به کار ادامه خواهیم داد.

عرب: پرسپولیس را تقویت می کنیم، برانکو هم می ماند

به گزارش کتاب یار مهربان ، بعد از آن همه بگیر و ببند، باز چاره ای جز رفتن برای گرشاسبی نماند و البته همان طور که خودِ او خواسته بود، معاونش ایرج عرب سرپرستی باشگاه پرسپولیس را به عهده گرفت. اتفاقی که عرب درباره اش گفته: از حُسن اعتماد وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم. همچنین از زحمات دوست عزیزم حمیدرضا گرشاسبی که بخشی از عمرش را برای باشگاه گذاشت، سپاسگزارم. بسیاری از افتخارآفرینی های پرسپولیس را مدیون مدیریت ایشان هستیم و البته حتماً از تجربیات او در باشگاه پرسپولیس استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم مسیر موفقیت ها را ادامه دهیم. من هم به عنوان طرفدار عاشق پرسپولیس و به دور از هر حاشیه ای، همه توانم را به کار می برم تا تیم روند خود را ادامه داده و بتوانیم مسائل را حل کنیم.

سرپرست جدید پرسپولیس سپس در دفاع از خودش که او را فردی غیرورزشی معرفی نموده بودند، گفت: من در سطح وزارتخانه و با مدیرکل استانی کار نموده و در بطن ورزش کشور بوده ام. هر کسی مسئول می گردد، این حاشیه ها به وجود می آید، اما جای پرداختن به آن نیست. الان فقط باید آینده را دید.

عرب شایعه استقلالی بودنش را هم رد کرد: این موضوع به نقل از علی پروین که یکی از بزرگان پرسپولیس است، مطرح شد اما وقتی ایشان چنین نقل قولی را تکذیب نموده، دیگر نباید به آن بپردازیم.

حالا پرسش این است که آیا سرپرست جدید تصمینی برای ادامه فعالیتش در این باشگاه گرفته؟ ایرج عرب این طور پاسخ داده: آقای وزیر به بنده اختیار تام دادند. ض2من اینکه بنده در کنار آقای گرشاسبی به عنوان نفر دوم حضور داشتم و از تمامی شرایط مطلع هستم و به دنبال این خواهیم بود تا برنامه را قدرتمندانه تر به پیش ببریم.

در ادامه، سرپرست جدید پرسپولیس به دیدارش با بازیکنان و مربیان این تیم اشاره نمود و گفت: جلسه خوبی بود و با بازیکنان و برانکو در مورد همه مسائل حرف زدیم. مشکل بازیکنان این بود که تیم بلاتکلیف بوده و این بلاتکلیفی نگران شان نموده بود اما جای نگرانی نیست. اتحاد تیم و در کنار هم بودن مان باعث می گردد تا همچنان در کوشش باشیم تا قدرت خودمان را به حریفان دیکته کنیم.

او در مورد درخواست بازیکنان برای رفع کردن مسائل مالی و نقل و انتقالات قدرتمند در زمستان هم گفت: مشکل مالی که وجود ندارد و بازیکنان بیشتر نگران این بلاتکلیفی بودند. طی روزهای آینده این مسائل مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد آن را رفع کنیم. بحث تغییر مدیریتی و عدم ثبات مسائلی را به وجود آورد که با تدبیر وزیر ورزش حل شد. این ثبات ایجاد شده و قصد داریم با برنامه کوتاه مدت مسائل مالی را حل کنیم. مشکل خاصی نیست و به زودی حل می گردد. در خصوص نقل و انتقالات هم کارمان را از روز شنبه و در سرانجام بازی های نیم فصل آغاز می کنیم. هماهنگی لازم با آقای برانکو انجام شده و طبق نظر ایشان کوشش خواهیم کرد تا با بازیکنان مدنظر به توافق دست یابیم. البته ایشان هنوز به ما لیست نداده اما جای نگرانی نیست و هر طور برانکو بخواهد، کارها را پیش می بریم. مطمئن باشید که پیش از آغاز نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم و مسائل را یکی یکی از پیش رو برمی داریم.

عرب سپس در پاسخ به این پرسش که برای حل مسائل بازیکنان چه برنامه هایی دارد، چنین گفت: ان شاءالله در کار مسئله ای نخواهیم داشت. بنده با برانکو تعامل خوبی دارم اعتماد کافی بین ما برقرار است و به همین دلیل در حوزه فنی مسئله ای وجود ندارد. از نظر مالی و پشتیبانی هم مسئله ای نخواهیم داشت و مسائلی که وجود دارد به مرور زمان حل خواهد شد.

در سرانجام، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره درخواست طرفداران برای تمدید چندساله قرارداد برانکو ایوانکوویچ هم که این روزها پیشنهادهای زیادی دارد، گفته: با آقای برانکو صحبت های مفیدی داشتیم و هیچ مسئله ای در مورد این موضوع وجود ندارد. ایشان در کنار ما حضور خواهند داشت و با قدرت بیشتر به کار ادامه خواهیم داد. از حمایت طرفداران طی این مدت واقعا سپاسگذاریم و خودمان را مدیون آنها می دانیم که با حمایت و دلگرمی شان باعث شدند در این مدت سخت محرومیت و موانع دیگر به باشگاه ضربه وارد نگردد.

2 - 670

منبع: ایران ورزشی

به "عرب: پرسپولیس را تقویت می کنیم، برانکو هم می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: پرسپولیس را تقویت می کنیم، برانکو هم می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید