طرح نظارتی ویژه نوروز 99 از اول اسفند تا سرانجام ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 99 از اول اسفند 98 تا انتها ماه مبارک رمضان 99 در دو عرصه کالایی و خدمات در سطح استان اجرا می گردد.

طرح نظارتی ویژه نوروز 99 از اول اسفند تا سرانجام ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

سالار حسین پور دوشنبه، پنجم اسفند ماه در جمع کتاب یار مهربان اضافه کرد: در راستای شروع طرح نظارتی ویژه نوروز 99، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همراهی دستگاه هایی از جمله استانداری، اتاق اصناف مرکز استان، سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای نظارتی دیگر، طرح ویژه نظارتی نوروز را در استان و سایر شهرستان ها اجرا می نماید.

وی اظهارکرد: در این طرح، همه واحدهای صنفی استان اعم از عرضه کنندگان کالا و واحدهای خدماتی به شکل ویژه زیر نظر بازرسان این سازمان قرار می گیرند و گزارش های دریافتی توسط آنان به سرعت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی که در ایام خاتمهی سال وجود دارد هر ساله با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف کنندگان، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی به گزارشات مردمی که به وسیله ستاد خبری بصورت تلفنی و حضوری دریافت می گردد و همچنین آنالیز دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نوروز، اجرا می گردد.

حسین پور ادامه داد: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 99 از اول اسفند ماه 98 تا خاتمه ماه مبارک رمضان در استان برگزار می گردد.

وی گفت: در بخش کالایی نظارت ما شامل کالاهای اساسی و ضروری مردم که در ایام خاتمه سال بیشترین تقاضا را دارند از جمله حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن نباتی، میوه بخصوص میوه طرح تنظیم بازار، آجیل و خشکبار، شیرینی جات، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و روغن موتور ماشین است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: در بخش خدماتی هم نظارت ما بر شرکت های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آنها، شرکت های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی، زیارتی و اقامتی، غذاخوری ها رستوران ها صورت می پذیرد.

حسین پور اضافه کرد: علاوه بر اینها نظارت ویژه ای بر نحوه تامین، جذب، توزیع و نحوه قیمت گذاری میوه بخصوص میوه نرخ تنظیم بازار که دولت برای این ایام در نظر گرفته است انجام می گردد.

وی اظهارکرد: نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا، سردخانه ها و انبارها و آنالیز میزان موجودی انواع کالا بخصوص کالاهای اساسی از دیگر برنامه های همکاران ما در ایام نوروز99 است.

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی، مراتب را با سامانه 124 ستاد خبری این سازمان گزارش دهند تا به شکایات آنها در کوتاه ترین مدت رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طرح نظارتی ویژه نوروز 99 از اول اسفند تا سرانجام ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نظارتی ویژه نوروز 99 از اول اسفند تا سرانجام ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید