شرکت های دانش بنیان نباید حق مالیات و بیمه پرداخت نمایند

به گزارش کتاب یار مهربان، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: مالیات و بیمه قانون دارد و نباید از شرکت های دانش بنیان اخذ گردد.

شرکت های دانش بنیان نباید حق مالیات و بیمه پرداخت نمایند

سورنا ستاری، امروز دوشنبه 12 خرداد در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش فراوری در بیرجند اظهار کرد: برای احداث ساختمان شرکت های دانش بنیان ما را درگیر فونداسیون و میلگرد نکنید؛ بلکه در صورت وجود ساختمانی آماده، هزینه بازسازی را می دهیم.

به گزارش کتاب یار مهربان، وی با بیان اینکه برای تأمین زیرساخت های لازم شرکت ها در بیرجند، فردوس و طبس آماده همکاری هستیم، اضافه نمود: اقتصادیات و بیمه قانون دارد و نباید از شرکت های دانش بنیان اخذ گردد.

وی توضیح داد: سالانه دو هزار سرباز در شرکت های خصوصی جذب می گردد؛ مشروط به اینکه دانش بنیان باشند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اعلام کرد: صندوق اقتصادی شرکت های دانش بنیان باید به گونه ای قوی باشد که مسائل تسهیلاتی اعضای داخل استان برطرف گردد.

ستاری ادامه داد: پیشنهاد می کنیم شعبه ای مختص برای شرکت های دانش بنیان ایجاد گردد و ارزیاب مخصوص و مطلع به شرایط شرکت ها داشته باشد.

وی اعلام کرد: در بحث هزینه های مراکز رشد استان خراسان جنوبی نیز هر چه تفاهم شده سریع پرداخت خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: برای حل مشکل تسهیلات شرکت ها، باید صندوق های پژوهش و فناوری در استان تقویت شوند، اما معاون علمی و فناوری نیز از محل خط اعتباری این موضوع را پیگیری خواهد نمود.

ستاری یادآور شد: در شهرهای عظیم تامین اجتماعی شعبه مخصوص برای دانش بنیان دایر نموده که به تبصره ها آشنایی دارند؛ لذا این کار در استان خراسان جنوبی نیز می تواند دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرکت های دانش بنیان نباید حق مالیات و بیمه پرداخت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان نباید حق مالیات و بیمه پرداخت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید