سایپا، صدر را به کام استقلال تلخ کرد

به گزارش کتاب یار مهربان، محمود فکری بعد از بازی باز به داوری تاخت و مدعی شد که دست هایی در کار است تا این تیم قهرمان نشود. موضوعی که حتی داد بعضی از هواداران این تیم را درآورد.

سایپا، صدر را به کام استقلال تلخ کرد

کتاب یار مهربان؛ احسان محمدی- در حالیکه شاید خوش بین ترین هوادار فوتبال خودش را برای هشتمین تساوی سایپا در لیگ برتر آماده کرده بود، شاگردان ابراهیم صادقی با یک گل استقال صدرنشین را شکست دادند تا لبخند محمود فکری بعد از پیروزی 3-1 مقابل تراکتور روی صورتش بماسد و بعضی از هواداران این تیم در شبکه های اجتماعی به شدت او و کار فنی اش را مورد حمله قرار دهند.

این بی رحمی فوتبال است که یک تیم در کمتر از یک هفته این طور از عرش به فرش کشیده می شود. استقلالی ها که آماده بودند با یک پیروزی شیرین به سوی قهرمانی نیم فصل خیز بردارند با نمایشی نه چندان دل چسب مغلوب تک گل حسین مالکی شدند. سایپا کمتر از پنج بار به سمت دروازه استقلال یورش برد و به گل رسید اما استقلال در 15 دقیقه پایانی در حوالی محموطه 18 قدم رقیب خیمه زد و توپ هایش درون دروازه نرفت. آن خوش شانسی مقابل پرسپولیس حالا جایش را به بدشانسی داد. در فوتبال نه همیشه می شود خوش شانس بود نه بدشانسی رفیق دائمی است.

در این میان درخشش محمدحسین اکبرمنادی غیرقابل انکار بود. دروازه بانی که در نخستین بازی هم یک تنه پرسپولیس را متوقف کرد این بار با چند شیرجه چشم نواز مهدی قائدی و استقلال را از کار انداخت. بازیکنان جوان سایپا فشار زیادی را تحمل کردند تا یک پیروزی شیرین تر از عسل را جشن بگیرند و شاید آن را در رختکن به پیروز قربانی هدیه بدهند. مدافع سابق استقلال که این روزها به خاطر صراحت در گفتار و نقد استقلال به شدت مورد هجمه قرار گرفته است.

محمود فکری بعد از بازی باز به داوری تاخت و مدعی شد که دست هایی در کار است تا این تیم قهرمان نشود. موضوعی که حتی داد بعضی از هواداران این تیم را درآورد. آن ها می گویند تیم آشفته بازی می کند و در لحظاتی بازیکنان انگار یادشان می رود دروازه کدام سمت است و لج بازی با هروه میلیچ هم باعث شده تا توان هجومی استقلال کاسته شود. حرف هایی که البته به جایی نمی رسد. استقلال هفته آینده به مسجدسلیمان می رود جایی که با یک پیروزی دوباره نقدها جایش را به تحسین می دهد!

تراکتور تیمی که شکست تلخ خانگی مقابل استقلال را به جان خریده بود در سیرجان 2-1 گل گهر را شکست داد. احسان حاج صفی و محمد عباس زاده دو گل زدند تا تک گل یونس شاکری به داد امیر قلعه نویی نرسد. کتک کاری مفصل بعد از سوت داور احتمالاً چند بازیکن را با محرومیت روبرو خواهد کرد. هر دو تیم با پرسپولیس بازی دارند و از همین حالا می شود حدس زد که محرومیت احتمالی این بازیکنان چه جوی را ایجاد می کند. اینکه هدفمند و در خدمت جاده صاف کردن برای پرسپولیس است اما هیچکدام از این حرف ها از زشتی آن مشت و لگد پراندن ها کم نمی کند.

روز گذشته شهرخودرو با یک گل نساجی را شکست داد. تیمی که حالا مجید جلالی را در قامت یک نجات دهنده به قائمشهر آورده است. دیدار ذوب آهن با نفت مسجدسلیمان صفر-صفر شد اما مردود شدن گل اصفهانی ها بار دیگر رحمان رضایی را تا مرز جنون پیش برد. این روزها اگر از بخت بد خودتان شکایت دارید نگاهی به رحمان رضایی بیندازید، او شایسته دریافت تندیس بدشانس ترین سرمربی فوتبال در این دو ماه است!

بازی پرگل هفته را مس رفسنجان را با نتیجه 3-2 از پیکان برد تا آن ها به رتبه یازدهم جدول بیایند. فردا در سه دیدار حساس آلومینیوم اراک با رسول خطیبی که همیشه تیم هایش مقابل پرسپولیس سرسخت هستند، مثقابل شاگردان یحیی گل محمدی صف آرایی می کند، ماشین سازی تبریز مقابل فولاد می ایستد و در صنعت نفت آبادان از سپاهان پذیرایی می کند. دیداری که می تواند صدرنشینی را از استقلال بگیرد. قصه این لیگ هنوز ادامه دارد...

منبع: عصر ایران

به "سایپا، صدر را به کام استقلال تلخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا، صدر را به کام استقلال تلخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید