ای اف سی و فیفا مانند فوتبال ایران نیستند که با پادرمیانی قانون نادیده گرفته گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، تهران (پانا) - سرمربی سابق ماشین سازی تبریز ابراز امیدواری کرد که حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا باعث گردد تا مدیران ورزش ایران از خواب بیدار شده و فکری برای حرفه ای شدن این دو باشگاه داشته باشند.

ای اف سی و فیفا مانند فوتبال ایران نیستند که با پادرمیانی قانون نادیده گرفته گردد

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با پانا درباره کنار گذاشته شدن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای گفت: نباید کار به اینجا می رسید اما روال کار و جریان فوتبال ایران بر این راستا بود که باید این اتفاق می افتاد تا شاید مسئولان ورزش و فوتبال ایران از خواب بیدار شوند تا از یک جایی حل کردن مسائل این دو باشگاه شروع گردد و به صورت واقعی نه دروغ به سمت حرفه ای شدن برویم. البته در این بین واقعا برای طرفداران دو تیم ناراحت هستیم.

وی ادامه داد: طرفداران استقلال و پرسپولیس با این تیم ها زندگی می نمایند و یک سال منتظر حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند اما وقتی می بینند تیمشان سهمیه گرفته اما مجوز حضورش با سوء مدیریت صادر نشده حق دارند ناراحت شوند. در کنار طرفداران، بازیکن هم از عدم حضور در آسیا ضربه خواهد خورد و فرصت خوبی برای دیده شدن در سطح بین المللی از بازیکن این تیم ها گرفته می گردد. برای این فصل که این رخ داد اما باز هم می گویم امیدوارم از خواب بیدار شوند، اگر مدیران ورزش ایران اراده نمایند ظرف مدت چند ماه مشکل این دو باشگاه حل خواهد شد و اصلا کار به فصل 2023 لیگ قهرمانان آسیا کشیده نخواهد شد.

پیشکسوت استقلال درباره مقصرهای حذف این دو باشگاه گفت: نمی گردد گفت یک نفر به صورت خاص مقصر بوده است بلکه مجموعه ورزش ایران در این فاجعه مقصر هستند، به خصوص فدراسیون فوتبال که باید جوابگو باشد بر چه اساسی خارج از دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این تیم ها مجوز حرفه ای صادر کرد و حالا معین شده مدارک جعلی بوده است. AFC و FiFA مانند فوتبال ایران نیست که با پادرمیانی، قانون نادیده گرفته گردد.

اکبرپور در ادامه درباره قهرمانی استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: هنوز چیزی درباره قهرمان مسجل نشده و یک بازی دیگر تا خاتمه نیم فصل مانده اما در مجموع استقلال با فرایند خوبی که در فصل جاری داشته توانسته صدرنشین گردد تا هوادارن خشنود باشند اما قهرمانی در خاتمه فصل مهم است و به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند.

سرمربی سابق ماشین سازی تبریز در خاتمه درباره ملاقات استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان که قرار است پنجشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار گردد، گفت: هر چند نفت مسجد سلیمان در انتهای جدول قرار گرفته است اما تجربه نشان داده به هیچ عنوان نباید این تیم ها را دست کم گرفت و اگر استقلال هم بخواهد نفت را دست کم بگیرد مانند ملاقات با نود ارومیه در جام حذفی به مشکل برخورد خواهد نمود. شک نکنید نفت مسجد سلیمان با تمام قدرت روبروی استقلال قرار خواهد گرفت تا هم بازیکنان این تیم خودشان را نشان دهند و هم اینکه از ته جدول جدا گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ای اف سی و فیفا مانند فوتبال ایران نیستند که با پادرمیانی قانون نادیده گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای اف سی و فیفا مانند فوتبال ایران نیستند که با پادرمیانی قانون نادیده گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید