ساخت فرهنگ سرای ملارد 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش کتاب یار مهربان، حسین توکلی کجانی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری شهرستان ملارد که با حضور علیرضا رئیس اوژن مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، هنرمندان و شهروندان برگزار گردید، به بعضی از نیازها و زیرساخت های هنری این شهرستان پرداخت و گفت: متاسفانه مرکز شهرستان ملارد محروم از داشتن یک سالن همایش بزرگ وفرهنگ سرایی که هنرمندان عزیز ما بتوانند درآن فعالیت نمایند است که دراین راستا کوشش می کنیم پروژه فرهنگ سرایی که هم اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اولویت کارهای حوزه هنری قرار گرفته هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

ساخت فرهنگ سرای ملارد 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی در این باره اضافه کرد: مدیریت شهری ملارد نیز برنامه های خوبی در حوزه فرهنگی دارد که ایجاد یک فرهنگ سرای جامعی که در کنار آن به بعضی از پروژه هایی که مربوط به آسیب ها اجتماعی است یکی از این فعالیت ها خواهد بود.

فرماندار ملارد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان ملارد را یکی از اقدامات فاخر استانی دراین ایام برشمرد واضافه کرد: خوشبختانه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی توانست قابلیت ها و ضعف های شهرستان 400 هزار نفری ملارد را به شکل هنری به نمایش بگذارد که مورد استقبال مسئولان استانی، محلی و به خصوص شهروندان خوب شهرستان ملارد شد.

وی دراین باره توضیح داد: امروز هم ماه عسل قدردانی و تشکر از تمامی هنرمندان وعزیزانی که با هنر خود کوشش می نمایند در فضای اجتماعی امید و شادابی تزریق نمایند.

توکلی کجانی از کوشش های رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که به جد پی گیر مطالبات وخواسته های هنرمندان بوده تشکر کرد و اضافه کرد: امروز مردم به خصوص شهروندان بعضی از مناطق با مسائل مالی روبرو هستند و شکل دریافت چنین وضعیت یکی از توطئه های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است و از آنجایی که ایرانی ها به ذات در مقابل ظلم تسلیم نمی شوند دراین جنگ نیز پیروز خواهیم بود و امروز دولت و همه مسئولان دلسوز نظام کوشش می نمایند تا به خواسته های مردم رسیدگی و وضعیت معیشت و اشتغال آنها روز به روز بهتر گردد.

شایان ذکر است که در خاتمه این مراسم از 30نفر هنرمند در رشته شعر و داستان نویسی، 14 نفر نمایشنامه خوانی و 10 نفر موسیقی سنتی تکنوازی تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساخت فرهنگ سرای ملارد 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فرهنگ سرای ملارد 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید