رستوران لبنانی یاسمینا ، تجربه جدید از غذاهای لبنانی

به گزارش کتاب یار مهربان، لبنان به عروس خاورمیانه مشهور است و این موضوع فقط به زیبایی ها و جاذبه های این کشور محدود نمی گردد. غذاهای لبنانی هم یکی از جذابیت های این کشور به حساب می آیند. اما اگر هزینه یا وقت کافی برای سفر به این کشور را ندارید تا بتوانید طعم خوش غذاهای لبنانی را بچشید کافیست یک سر به رستوران لبنانی یاسمینا بزنید که غذاهای اصیل لبنانی را به تهران آورده است. رستوران یاسمینا منوی متنوعی از غذاهای لبنانی دارد، از اناع دسر، پیش غذا، کباب، سالاد، ساندویچ و ... عربی که باید مزه آن ها را یک بار هم که شده تجربه کنید.

رستوران لبنانی یاسمینا ، تجربه جدید از غذاهای لبنانی

رستوران یاسمینا

رستوران لبنانی یاسمینا دو شعبه در تهران دارد، شعبه اندرزگو در خیابان اصلی قرار گرفته است، اما اصلا لازم نیست نگرانی بابت جای پارک داشته باشید. سوییچ ماشین را همان درب ستوران تحویل بدهید تا خودشان برایتان جای پارک پیدا نمایند. یاسمینا رستورانی دو طبقه است که دیزاین پر نور و جذابی دارد. در سالن اصلی که در طبقه پایین قرار گرفته است آشپزخانه رستوران هم قرار گرفته است که همان جا جلوی مشتری غذا را آماده می نمایند که این نشان دهنده اطمینانی است که به تمیزی و کیفیت کار خود دارند. در گوشه آشپزخانه تنور قرار گرفته است که نان های تازه لبنانی هم آن جا درست می نمایند. در گوشه سالن مبل های چرمی راحتی قرار گرفته است و در وسط سالن هم میز و جایگاه های چوبی با فاصله هایی مناسب در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

چی بخوریم؟

سرآشپز رستوران یاسمینا لبنانی است و متخصص در طبخ غذاهای لبنانی است. منو از تنوع زیادی برخورد است. برای آغاز می توانید با انواع سالاد یا انواع مزه های سرد و گرم آغاز کنید. سالاد فتوشف، تبوله و ... یا مزه های سرد مانند حمص، متبل، راهب، دلمه زیتون یا میکس مزه که به انتخاب خود شما چهار مزه مختلف با هم را در یک سینی برایتان سرو می نمایند. اگر هم دوست دارید پیش غذایتان گرم باشد می توانید از مزه های گرم سفارش دهید، فلافل، حمص با شاورما، میگو طعم دار، فاته ویا بشقاب مزه که چهار مزه مختلف در آن قرار گرفته است. اگر پیتزا دوست دارید؛ انواع پیتزا و مناقیش را هم در یاسمینا رو می نمایند، زعتر، پنیری، سجوک، لبنانی، عرایس کوفته و ... ساندویچ و انواع باربیکیو هم در منو قرار گرفته است که می توانید به عنوان غذای اصلی سفارش دهید و لذت ببرید. البته خوشمزه های این رستوران به همین جا ختم نمی گردد و برای حسن ختام از شیرینی ها و دسرهای لبنانی هم میل کنید تا یک وعده عالی را میل نموده باشید. کنافه، عثمالیه، باقلوا چیز کیک و ... دسرهایی هستند که میتوانید همراه با نوشیدنی سفارش دهید و میل کنید.

بریم رستوران یاسمینا؟

اگر اهل تجربه های جدید هستید و دوست دارید که مزه های مختلف را امتحان کنید، رستوران لبنانی یاسمینا شما را به چشیدن این طعم های جدید دعوت می نماید. فضای رستوران به دلیل استفاده از نورهای زیاد و ورودی شیشه ای که باعث می گردد روزها نور آفتاب به داخل بتابد، همواره انرژی مثبتی دارد و حس خوبی به شما می دهد. پس اگر دوست دارید که در یک فضای دوست داشتنی یک طعم جدید امتحان کنید، رستوران لبنانی یاسمینا قطعا انتخاب خوبی برای شما و خانواده تان خواهد بود.

اطلاعات دسترسی

آدرس: اندرزگو، بین بلوار کاوه و قیطریه، نبش کوچه بلوچ

شماره تلفن: 02122679290

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/restaurantyasmina/

منبع: همگردی

به "رستوران لبنانی یاسمینا ، تجربه جدید از غذاهای لبنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران لبنانی یاسمینا ، تجربه جدید از غذاهای لبنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید