معرفی برترین رستوران های بوشهر برای امتحان غذاهای لذیذ محلی

به گزارش کتاب یار مهربان، در این مطلب با ما همراه باشید تا با برترین رستوران های بوشهر برای امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی آشنا شوید. یکی از قسمت های هیجان انگیز و البته خوشمزه در سفر امتحان کردن غذاهای محلی و آشنایی با طعم های تازه است. استان بوشهر که یکی از استان های جنوبی در سواحل خلیج فارس است از جمله شهرهای توریستی با تنوع غذایی بالا است که می توانید در سفر به آن از طعم های تازه و غذاهای محلی بوشهر لذت ببرید. به همین علت باید برترین رستوران هایی که می توانید غذاهای محلی را در آنجا امتحان کنید بشناسید.

معرفی برترین رستوران های بوشهر برای امتحان غذاهای لذیذ محلی

برترین رستوران های بوشهر

رستوران میداف

یکی از رستوران های معروف بوشهر که در مسیر ساحلی جفره واقع شده رستوران میداف است. این رستوران از سه طبقه با منظره خلیج فارس که دو طبقه آن رستوران سنتی و کلاسیک و یک طبقه کافی شاپ است تشکیل شده و انواع غذاهای محلی و دریایی بوشهر مثل میگو سوخاری، دال عدس، ماهی شور و غذاهای دیگر را می توانید در این رستوران میل کنید. رستوران میداف علاوه بر منظره زیبای خلیج فارس، به علت داشتن غذاهای باکیفیت و کارکنان خوش برخورد در بین مشتریان معروف است.

فضای داخلی رستوران میداف دارای طراحی سنتی و مدرن است و همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران لابستر لند

یکی دیگر از رستوران های معروف بوشهر که در مسیر ساحلی قرار گرفته است رستوران لابستر لند است. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی مثل قلیه ماهی و میگو دوپیازه را سفارش دهید. فضای داخلی رستوران لابستر لند گرم و صمیمی با چیدمان ساده است و از ساعت 8 صبح تا 12 شب و در سه وعده غذایی سرویس دهی دارد، که می توانید غذاهای متنوع را با کیفیت بالا و قیمت مناسب امتحان کنید.

برترین رستوران های بوشهر - رستوران قوام

یکی از برترین رستوران های بوشهر که در بوستان قوام واقع شده رستوران قوام بوشهر است. در رستوران قوام انواع غذاهای محلی و دریایی بوشهر مثل کوبیده گوسفندی، میگو سوخاری، قلیه ماهی، قلیه میگو، ماهی شکم پر و خوراکی های خوشمزه مثل حلوا بوشهری را می توانید سفارش دهید.

در رستوران قوام علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ بوشهر می توانید از معماری تاریخی و آب انبار قوام تماشا کنید و از قدم زدن در ساحل خلیج فارس لذت ببرید. رستوران قوام همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 1 شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران سنتی خاتم

در رستوران خاتم با یک تیر دو نشان بزنید و همزمان از غذاهای محلی و فست فود آن لذت ببرید. رستوران سنتی خاتم نرسیده به پارک پرندگان قرار گرفته است و علاوه بر غذاهای محلی بوشهر و فست فود می توانید از میز اردور رستوران که دارای تنوع بالا و شامل انواع سوپ، ترشیجات، سالاد فصل، خرما و حلوا، کشک بادمجان و بسیاری موارد دیگر است از خودتان پذیرایی کنید.

سفره خانه شونشین

سفره خانه شونشین از جمله برترین رستوران های بوشهر است که در خیابان دشتستان واقع شده و دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است. در این سفره خانه زیبا که به سبک جنوبی و ساده طراحی شده انواع غذاهای محلی و سنتی بوشهر را می توانید سفارش دهید. در سفره خانه شونشین علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ امکان سفارش دادن چای و قلیان هم وجود دارد.

برترین رستوران های بوشهر - رستوران گرگور

رستوران گرگور یکی از رستوران های مجذوب کننده بوشهر که دارای تنوع غذایی بالا و باکیفیت و مناسب برای انواع ذائقه و افراد گیاهخوار است. در این رستوران انواع غذایی بین المللی، محلی، فرنگی و غذاهای دریایی که به سبک آسیای شرقی طبخ شده را می توانید سفارش دهید. این رستوران در خیابان خلیج فارس، روبه روی مجتمع فرهنگی و تفریحی با فضایی زیبا و دنج قرار گرفته است و بدون شک می توانید برترین و متنوع ترین غذاها را در این رستوران امتحان کنید و از منظره خلیج فارس و موج های زیبا لذت ببرید.

رستوران بل پاسی

یکی از برترین رستوران های بوشهر که شعبه اصلی آن در شیراز است و چند سالی است شعبه دوم آن در بوشهر، خیابان جفره، بلوار چمران افتتاح شده رستوران بل پاسی است. این رستوران زیبا از 5 طبقه تشکیل شده که هر طبقه به یک سبک خاص از غذاها تعلق دارد. از جمله غذاهایی که در رستوران بل پاسی می توانید سفارش دهید غذاهای محلی، مدیترانه ای، ایتالیایی، فست فود و کافی شاپ است.

رستوران زیتون

رستوران زیتون از برترین رستوران های بوشهر است که در جاده ساحلی قرار گرفته است و علاوه بر منظره زیبا دریا خلیج فارس انواع غذاهای محلی و دریایی بوشهر را می توانید باکیفیت بالا در این رستوران امتحان کنید. این رستوران از دو طبقه و دارای کادر مجرب و حرفه ای، غذاهای متنوع و موسیقی زنده است و به همین علت در بین مشتریان و گردشگران محبوبیت بسیاری دارد و در بیشتر اوقات شلوغ است.

برترین رستوران های بوشهر - رستوران خلیج فارس

یکی از رستوران های معروف بوشهر رستوران خلیج فارس است که روبه روی پارک سیادت واقع شده و دارای محیطی زیبا و صمیمی است . در این رستوران که یکی از رستوران های خانوادگی با میزهای بزرگ و کوچک است می توانید انواع غذاهای دریایی و محلی بوشهر را امتحان کنید.

رستوران میکائیل

اگر در پی خوردن غذاهای محلی و ایرانی با قیمت مالی هستید رستوران میکائیل در بندر سیراف انتخاب مناسبی است. در این رستوران که یکی از برترین رستوران های بوشهر است می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهید. رستوران میکائیل به علت برخورد خوب کارکنان و سرویس دهی مناسب در بین مشتریان بسیار معروف است

برترین رستوران های بوشهر - رستوران بریانی پل خواجو

در رستوران بریانی پل خواجو که از جمله رستوران های محبوب بوشهر است و در خیابان ساحلی، کو شغاب واقع شده می توانید از خوردن بریانی که غذا سنتی اصفهان است لذت ببرید. بعلاوه انواع کباب های ایرانی و لذیذ طبخ می گردد و می توانید در این رستوران غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب را سفارش دهید.

رستوران بوشهر غذا

رستوران بوشهر غذا از دیگر رستوران های معروف بوشهر است که در خیابان حافظ، کوچه پردیس 22 واقع شده و می توانید انواع غذاهای محلی و سنتی بوشهر را در این رستوران سفارش دهید. سرویس دهی در این رستوران میانه است و اگر قصد خوردن ماهی شکم پر با قیمت مالی را دارید این رستوران انتخاب مناسبی است. رستوران بوشهر غذا همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 12 شب آماده پذیرایی از مشتریان است.

جمع بندی درباره رستوران های بوشهر

شناختن برترین رستوران ها در سفر به شما یاری می نماید که غذاهای محلی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب امتحان کنید. به همین علت در سفر به بوشهر بهتر است برترین رستوران های بوشهر را برای خوردن غذاهای متنوع محلی و دریایی بشناسید و انواع غذاهای دریایی و محلی را در رستوران.های مختلف امتحان کنید.

منبع: الی گشت

به "معرفی برترین رستوران های بوشهر برای امتحان غذاهای لذیذ محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های بوشهر برای امتحان غذاهای لذیذ محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید