دستگیری و رفع کردن مسائل مردم به دست مردم از نعمت های الهی است

به گزارش کتاب یار مهربان، مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان گفت: دستگیری از نیازمندان و ناتوانان در شرایط کنونی سخت بیماری و مسائل مالی امریست ضروری و همت و کوشش همه آحاد جامعه را می طلبد.

دستگیری و رفع کردن مسائل مردم به دست مردم از نعمت های الهی است

داریوش شکیبی مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی کتاب یار مهربان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: نهضت عاشورا، بعنوان سرمشق، در تمام عرصه های زندگی، از جمله نعمت های الهی است که در جهت شناخت و گزاردنِ وظایف فردی و مسئولیت های اجتماعی بسیار کارساز و راه گشاست.

مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان با اشاره به سخن امام حسین (ع) که فرمودند برآوردن حاجت و رفع کردن مسائل مردم به دست مردم از نعمت های الهی است، گفت: دستگیری از نیازمندان و ناتوانان در شرایط کنونی سخت بیماری و مسائل مالی امریست ضروری و همت و تلاش همه آحاد جامعه را می طلبد.

وی با اشاره به نذورات نیکوکاران و مردم در این ایام خاطر نشان کرد: نذورات و پخش مواد غذایی در این روز ها همواره در ایام سوگواری با اهمیت می باشد و توصیه کردند نیکوکاران می توانند با ارسال نذورات به صورت اقلام خشک، ذبح دام و گوشت و غذای آماده به موسسات خیریه از جمله مراکز نگهداری بچه های آسمان، دستگیر نیازمندان و معلولین بی سرپرست این مراکز باشند.

شکیبی گفت: سال جاری به دلیل شیوع بیماری و توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نمیتوانیم با شرایط سال های قبل به عزاداری بپردازیم، لذا باید تمام سعی و تلاش خودرا بنماییم تا هرچه سریعتر زنجیره اشاعه این بیماری مسری و مهلک را قطع نماییم.

وی همچنین بمناسبت روز پزشک ضمن تبریک به جامعه پزشکی و کادر درمان، یاد آن گروه از پزشکان و پرستارانی را که در جهت یاری به این بیماران جان خودرا از دست دادند گرامی داشته و اضافه کرد: شرایط این روز ها برای پزشکان و کادر درمان خصوصا در آسایشگاه ها و مراکز نگهداری مانند بچه های آسمان دشواری های بیشتری دارد و برایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم موسسه خیریه بچه های آسمان هم اکنون عهده دار نگهداری از 400 معلول ذهنی و جسمی بی سرپرست میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگیری و رفع کردن مسائل مردم به دست مردم از نعمت های الهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری و رفع کردن مسائل مردم به دست مردم از نعمت های الهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید