خرید استرچ و سلفون پالت بند

به گزارش کتاب یار مهربان، خرید استرچ و سلفون پالت بند به شما در بسته بندی بسیار یاری می نماید. این که انبار یا مرکز توزیع یک شرکت باشید، بسیار مهم است که بدانید چگونه می توانید پالت ها را با نایلون استرچ بپیچید. تا خسارات حمل و نقل را کاهش داده و از محصول محافظت کنید.با این حال، قبل از اینکه ما در واقع برترین روش ها و نکات را بیان کنیم.

خرید استرچ و سلفون پالت بند

یایید نگاهی دقیق به دو نوع اصلی از نایلون های کششی بیاندازیم: نایلون استرچ و نایلون شیرینگ.

خرید استرچ و سلفون پالت بند 09125786139

کاربرد نایلون استرچ برای بسته بندی پالت ها

آیا باید از نایلون استرچ برای بسته بندی و ایمن سازی پالت ها استفاده کنم؟

نایلون استرچ به وسیله فرآیندی به نام اکستروژن دمیده ایجاد می گردد. در این فرآیند، پلاستیک ذوب شده به وسیله یک شکاف خارج می گردد. یک لوله دیواره نازک ایجاد می نماید. سپس هوا به وسیله یک سوراخ در وسط قالب وارد می گردد، که لوله را شبیه به یک بالون منفجر می نماید. یک حلقه هوا که در بالای لوله قرار گرفته است، هوای خنک را برای خنک کردن فیلم پخش می نماید.

فرایند اکستروژن دمیده باعث می گردد فیلم دمیده شده بسیار سخت تر و مقاوم تر باشد. علاوه بر این، نایلون استرچ دارای خصوصیات مکانیکی بالاتری است که امکان نگهداری بار بیشتر را فراهم می نماید.

وقتی از نایلون استرچ برای بسته بندی پالت های خود استفاده می کنید، لذت خواهید برد زیرا:

  • ظرفیت، مقاومت بالاتر و ظرفیت بار بیشتری دارد
  • درجه بیشتری از محاظت را دارد، بنابراین هنگامی که نایلون کشیده می گردد، باعث می گردد بارها از امنیت بیشتری برخوردار شوند.
  • مقاومت بیشتر در برابر پارگی برای بسته بندی و ایمن سازی بارهای با لبه های تیزتر

در حالی که نایلون استرچ مزایای بیشتری نسبت به نایلون شیرینگ دارد، هنگامی که باز و بسته می گردد، نسبتاً پر سر و صدا است و به علت فرآیند تبلور، وضوح کمی دارد، به این معنی که فیلم مبهم و تار به نظر می رسد. این ممکن است برترین راه چاره برای بسته بندی پالت ها با برچسب های بارکد دار نباشد، که باید اسکن شوند.

آیا برای بسته بندی و ایمن سازی پالت ها باید از نایلون شیرینگ استفاده کرد؟

نایلون شیرینگ کاملاً واضح و شفاف و مناسب برای ایمن سازی بارهای دارای برچسب یا بارکدی که باید اسکن کنید. این ویژگی ها بدین معنی است که کارگران در انبارها یا مراکز توزیع می توانند بدون تنظیم بسته بندی سریع کد اصلی را اسکن نمایند.

بسته بندی با نایلون شیرینگ، بی سر و صدا باز می گردد.

گرچه نایلون شیرینگ مزایای زیادی را به همراه دارد، اما قدرت نگهداری نایلون استرچ را ندارد. بعلاوه ممکن است مقاومت در برابر پارگی و کشش کمتری نسبت به نایلون استرچ داشته باشد.

چگونه پالت ها را با نایلون استرچ بپیچیم تا خسارات حمل و نقل کاهش یابد؟

اکنون ما به دو نوع اصلی نایلون کششی پرداخته ایم، بیایید چند روش و نکات بهتر را برای بسته بندی پالت های خود که از محصول اصلی در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت می نماید،آنالیز کنیم.

  • میزان پالت مناسب را انتخاب کنید
  • قبل از بسته بندی هر پالت، ضروری است که شما یک پالت در میزان مناسب انتخاب کنید.
  • پالت شما به میزان کافی بزرگ است تا از آویزان شدن محموله از لبه ها جلوگیری کند
  • پالت شما به میزان کافی قوی است که می تواند بار کامل را تحمل کند.

چیدن پالت برای حمل و نقل

هنگامی که پالت مناسب را بدست آوردید، مطمئن شوید که از برترین روش های زیر برای چیدن آن بهره ببرید:

  • همواره وسایل سبک تر و کوچکتر را روی وسایل سنگین تر قرار دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که کارتن های شما نو هستند و توانایی تحمل انباشت را دارند.
  • در تمام کارتن ها از مقادیر کافی ضایعات در بین محصولات استفاده نموده و از ایجاد فاصله بین محصولات خودداری کنید.
  • برای داشتن بیشترین قدرت انباشته،جعبه ها را در ستون های شسته و رفته از گوشه ای به گوشه ای قرار دهید.
  • در صورت امکان از کاغذ آستر پالت یا ورق لغزش زیر بار بهره ببرید. این به محافظت از لایه پایین و توزیع یکنواخت وزن یاری می نماید.

بار خود را با نایلون استرچ ایمن کنید

  • مرحله آخر در بسته بندی پالت ها با نایلون استرچ، استفاده از نوع مناسب نایلون کششی بر اساس ویژگی های بار خود، محصولاتی که حمل می کنید و بعلاوه چندین فاکتور دیگر است.
  • کشش پلاستیکی باید از پایین به بالا در اطراف پالت شما اعمال گردد. همپوشانی 50 درصدی یک روش عالی برای شما برای محافظت از بسته بدون ایجاد آسیب های قابل توجه است.
  • مشخص اینکه آیا برای بسته بندی پالت های خود به نایلون استرچ یا نایلون شرینک احتیاج دارید، می تواند در ابتدا چالش برانگیز باشد.
  • از آنجا که ما طیف گسترده ای از انواع مختلف نایلون های کششی را ارائه می دهیم، ما احتیاجهای شما را گوش خواهیم داد و شما را به برترین راه چاره هدایت خواهیم کرد.

خرید استرچ و سلفون پالت بند 09125786139

استرچ پالت بند چیست؟

استرچ پالت بند یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که معمولاً از پلی اتیلن کم چگالی Linear (LLDPE) ساخته می گردد و به دور جعبه ها و باکس ها بسته بندی می گردد. بسته بندی کششی پالت به ورق های پلاستیکی گفته می گردد که برای اطمینان از ایمنی آن می تواند یک باکس را بپوشاند. از فیلم کششی معمولاً برای بسته بندی محصولات روی پالت و محکم نگه داشتن آنها روی یکدیگر و پالت استفاده می نمایند.

استرچ پالت بند به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد؟

استرچ پالت بند را برای اطمینان از ایمنی پالت های خود انجام دهید تا در هنگام حمل و نقل و ارسال بسته های پستی حرکت ننمایند. استحکام این نوع پالت ها تضمین می نماید که هیچ آسیبی در جهت به وجود نمی آید. آنها جعبه ها را کنار هم نگه می دارند تا مجبور نشوید که آنها را تک به تک جابجا کنید و این باعث صرفه جویی در وقت و مکان می گردد.

نه تنها برای ایمن سازی محصولات صنعتی بلکه برای محافظت از سایر موارد نیز می توان از استرچ پالت استفاده کرد. مثلاً غذا، وسایل شخصی و جعبه ها. این موارد برای استفاده شخصی. آن ها نیز به همان میزان استفاده های صنعتی مهم هستند.

انواع استرچ پالت بند کدام است ؟

یکی از متداول ترین انواع استرچ پالت، پلی اتیلن کم چگالی خطی یا LLDPE است که با کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلفا الفین ها فراوری می گردد که متداول ترین آنها بوتن، هگزن و اوکتن است. استفاده از الفین های بالاتر آلفا (هگزن یا اوکتن) باعث افزایش ویژگی های فیلم کششی می گردد، خصوصاً در رابطه با افزایش طول در مقاومت در برابر آسیب و پارگی. از انواع دیگر پلی اتیلن و PVC نیز می توان استفاده کرد. بسیاری از فیلم ها در زمان مورد احتیاج کشش بالایی دارند.

سلفون پالت بند چیست و چه کاربردی دارد ؟

برای بسیاری از شرکت ها، حمل و نقل مطمئن و موثر محصول از کارخانه یا انبار خود به مشتری یا توزیع نماینده می تواند ناامید نماینده و هزینه بر باشد. بارهای پالت یکدست یا شل شده بصورت شل و انباشته می توانند تغییر پیدا نمایند و از بین بفرایند.

محصول می تواند آسیب ببیند. باران و هوای نامناسب می تواند بسته بندی را از بین ببرد و محتوای آن را خراب کند.

اگرچه شرکتهایی که از دستگاههای کشش مدرن و فیلم کششی بسیار الاستیک و محافظ استفاده می نمایند، می توانند این موارد را به حداقل برسانند و هزینه های توزیع آنها را کاهش دهند. یکسان سازی بار فشرده که با بسته بندی کششی یافت می گردد، بارگیری را بهبود می بخشد، کارایی کارگر را افزایش می دهد، ایمنی محل کار را افزایش می دهد و به شما اطمینان می دهد تا محصولات با خیال راحت وارد شوند.

فیلم کششی اغلب جایگزین اشکال گران قیمت بسته بندی پالت مانند فیلم تسمه ای، موجدار یا جمع شدن گرما می گردد.

یک سری کامل از تجهیزات استرچ پالت نیمه اتوماتیک و دستگاه های بسته بندی کششی کاملاً اتوماتیک، نشان خود را نشان می دهد. شرکت ها بارهای بسته بندی پالت را تحویل می گیرند و یا از روش های دیگر مهار مشابه، بی اثر استفاده می نمایند، به وسیله فناوری استرچ پالت، بهره وری و صرفه جویی بهبود یافته را کشف می نمایند.

شرکتهایی که برای ایمن سازی بار از فولاد یا تسمه های پلی پروپیلن استفاده می نمایند، بازده و صرفه جویی بهبود یافته ای نیز خواهند یافت.

خرید استرچ و سلفون پالت بند 09125786139

قیمت استرچ پالت چقدر است ؟

برای براورد قیمت استرچ پالت بند ضروری است تا ابتدا در خصوص مشخصات و ویژگی های این محصول اطلاعات کافی را به دست آورید.

هر چه متراژ استرچ پالتی که تهیه می کنید بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت استرچ پالت بند موثر است کیفیت کالای شما می باشد.

استرچ پالت چه مزایای دارد ؟

استفاده از استرچ پالت یکی از محبوب ترین روشهای بسته بندی می باشد و این نوع پالت امروزه در بازار موجود است. این نوع فیلم ها قابل انعطاف هستند که می تواند از آسیب رسیدن محصولات در فرآیند حمل و نقل به علت استفاده نامناسب، حرکت های ناگهانی یا عوامل محیطی جلوگیری کند. در زیر بعضی از مزایای اصلی بسته بندی کششی ذکر شده است.

  • بارهای کششی از ایمنی بیشتری برخوردار هستند که خسارات حمل و نقل را به حداقل می رسانند.
  • فیلم های کششی UVI می توانند از محصولات ذخیره شده در فضای باز در برابر اشعه UV محافظت نمایند.
  • فیلم های مات قوی، محتوای بار را پنهان می نمایند و ار دزدی آن ها جلوگیری می گردد.
  • استرچ پالت بند محصولات را از گرد و غبار، رطوبت و آلودگی دور نگه می دارد.
  • استفاده از این نوع استرچ های ارزان است
  • فیلم بسته بندی کشی از لحاظ مالی ارزان تر از گزینه های دیگر مانند فیلم تسمه ای، موج دار بسیار محکم تر است.
  • تجهیزات بسته بندی کششی معمولاً هزینه کمتری از گزینه های مشابه کالیبر مانند تجهیزات بسته بندی شده دارند.
  • استرچ پالت نسبت به سایر روش های واحد سازی مانند سیستم های بسته بندی جمع نماینده، انرژی کمتری را برای کار استفاده می نمایند.
  • افزایش راندمان عملکرد بسته بندی
  • کنترل موجودی بهبود یافته
  • این نوع بسته بندی ها سرعت بسته بندی را افزایش می دهند.

استرچ پالت بند چه مزیت هایی دارد؟

  • همانطور که می دانید استرچ پالت بند یکی از اصلی ترین تجهیزاتی است که برای بسته بندی و پک کردن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استرچ پالت برای هر کسب و کاری (در هر صنعتی) که می خواهد در هزینه و زمان کار بسته بندی خود صرفه جویی کند، بسیار مناسب است. فیلم استرچ یک روش ساده برای بسته بندی صحیح کالا است. بسته بندی دست زمان بیشتری می برد و می تواند باعث اتلاف فیلم گردد. از طرف دیگر، یک ماشین بسته بندی استرچ می تواند در صرف زمان نیز صرفه جویی کند و باعث افزایش سود شرکت شما گردد.
  • این ماشین آلات ارگونومیک به کار دستی کمتری احتیاج دارند و زمان لازم برای بسته بندی بسته ها را کاهش می دهند.
  • فیلم استرچ پالت بند برای محافظت صحیح از بسته ای که به سلامت به مقصد می رسد، ضروری است. محافظت در برابر خاک، گرد و غبار و رطوبت، با استفاده از دستگاه کشش بسته بندی شما را کاملا محکم می نماید. بسته بندی شما در حال انتقال به داخل انبار و آغاز مراحل بسته بندی یا در مرحله نهایی حمل و نقل آن است، بسیار مهم است که بسته بندی شما کاملا محکم بسته گردد و کاملاً محافظت گردد.

بسته بندی فیلم استرچ پالت بند چیست؟

می توان با دست یا به وسیله دستگاه کشش انجام داد. استفاده از هر دو روش مورد قرار می گیرد. اگر یک وسیله کوچک باشد، می توان آن را به سرعت با دست بسته بندی کرد، اما برای وسایل بزرگتر، اگر به دستگاه بسته بندی استرچ پالت دسترسی دارید، توصیه می کنیم از آن بهره ببرید .

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید استرچ و سلفون پالت بند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید استرچ و سلفون پالت بند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید