خبرنگاران آخرین اخبار جابجایی استقلال؛ آبی ها چراغ خاموش مذاکره می نمایند

به گزارش کتاب یار مهربان، تهران- خبرنگاران- باشگاه استقلال بدون اینکه از فرهاد مجیدی فهرستی را در اختیار داشته باشد با چهار بازیکن تیم های لیگ فزونی مذاکراتی را داشته و در کوشش است آنان را جذب کند.

خبرنگاران آخرین اخبار جابجایی استقلال؛ آبی ها چراغ خاموش مذاکره می نمایند

بازیکن رحمتی استقلالی می گردد

محمد حسین مرادمند فصل گذشته روزهای خوبی را با شهر خودرو پشت سر گذاشت و یکی از ارکان تاثیرگذار خط دفاعی این تیم مشهدی بود.

این بازیکن مشهدی مورد توجه مسوولان باشگاه استقلال قرار گرفته است و آنها با ارسال نامه ای به باشگاه شهر خودرو به صورت مکتوب درخواست صدور رضایت نامه این بازیکن را نموده اند. مذاکرات اولیه با مرادمند موفقیت آمیز بوده و توافقات کامل حاصل شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پس از فینال جام حذفی او با آبی پوشان تهرانی قرارداد امضا خواهد نمود.

این احتمال وجود دارد باشگاه شهر خودرو برای صدور رضایت نامه این بازیکن خواستار جذب یک هافبک استقلال گردد.

سنگ عظیم پیکان سر راه استقلالی ها

اگرچه پیکان در لیگ نوزدهم نتایج خوبی کسب نکرد اما سعید واسعی یکی از بهترین بازیکنان تیمی بود که تا روز آخر برای ماندن در لیگ برتر کوشش کرد.

هافبک تهاجمی 25 سال پیکان نمایش های خوبی را با پیراهن تیمش به نمایش گذاشت و گل زیبای او از روی ضربه ایستگاهی به علی رضا بیرانوند اوج کار این بازیکن در لیگ گذشته بود.

او مذاکراتی را با نمایندگان باشگاه استقلال داشته و بی میل نیست فصل آینده را با پیراهن آبی شروع کند.

واسعی چند روز پیش با انتشار تصویر 2 ستاره که نماد قهرمانی استقلال در آسیا محسوب می گردد از علاقه مندی اش به حضور در جمع آبی پوشان تهرانی پرده برداشت.

البته واسعی برای حضور در استقلال مانع عظیمی را پیش روی خود می بیند. مدیران پیکان برای صدور رضایت نامه این بازیکن خواستار دریافت مبلغ سنگینی شده اند که از توان احمد سعادتمند خارج است.

مدیران استقلال در صدد هستند تا با مذاکراتی که در روزهای آینده با همتایان خود در پیکان انجام می دهند مبلغ قابل توجهی تخفیف بگیرند.

هافبک تهاجمی نساجی در تور استقلال

علی شجاعی هافبک چپ پای نساجی مازندران از گزینه های باشگاه استقلال در فصل جابجایی است و آنها در صدد هستند این بازیکن را به عضویت تیم خود در آورند.

شجاعی روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی اش از مربیان و بازیکنان نساجی خداحافظی کرد تا یک قدم دیگر به حضور در استقلال نزدیک گردد.

گفته می گردد باشگاه استقلال به شجاعی پیشنهاد 2 ساله ای ارائه داده است اما طرفین بر سر مبلغ قرارداد در حال چانه زنی هستند.

شجاعی از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد که با آنها نیز به صورت موازی مذاکره کند.

رقیب حسینی از مسجد سلیمان می آید

سید حسین حسینی در لیگ نوزدهم فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و عملکرد او نقدها زیادی را به همراه داشت.

استقلال که از این ناحیه لطمه های زیادی را متحمل شد به دنبال گلری است تا در لیگ بیستم برای حسینی رقیب جدی باشد.

باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به باشگاه نفت مسجد سلیمان خواستار جذب حبیب فرعباسی شد که امروز رییس هیات مدیره باشگاه در واکنش به این اتفاق گفت: تا سرمربی تیم تعیین نگردد و بازیکنان مد نظرش را اعلام نکند، نمی توانیم تصمیمی بگیریم. ضمن اینکه اول باید شرایط خودمان تعیین گردد. اگر ما ماندیم سرمربی را تعیین می کنیم و او باید بگوید که چه بازیکنی را می خواهد و چه بازیکنی را نمی خواهد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آخرین اخبار جابجایی استقلال؛ آبی ها چراغ خاموش مذاکره می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آخرین اخبار جابجایی استقلال؛ آبی ها چراغ خاموش مذاکره می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید