جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، دومین جلسه آزمایشی مجلس شورای اسلامی به شکل ارتباط دیجیتالی دو سویه با ریاست علی لاریجانی برگزار می گردد.

جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری کتاب یار مهربان از خانه ملت، اسدالله عباسی از برگزاری دومین جلسه آزمایشی مجلس شورای اسلامی به شکل ارتباط دیجیتالی دو سویه اطلاع داد و اظهار کرد: این جلسه به ریاست علی لاریجانی با دو موضوع آنالیز شعار سال جهش فراوری و آنالیز آخرین شرایط پیغامدهای شیوع بیماری کرونا در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه آزمایشی نخست مجلس به شکل ارتباط دیجیتال دو سویه در هفته گذشته گفت: در آن جلسه بعضی اشکالات تعیین و مقرر شد پس از برطرف اشکالات، جلسه دوم آزمایشی نیز برگزار گردد، زیرا موضوع مهم قانون گذاری از این طریق مطرح است و ما نمی توانیم ریسک کنیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: نرم افزاری که برای ایجاد ارتباط دیجیتال دو سویه از آن استفاده می کنیم نخستین بار در کشورمان طراحی شده است.

عباسی گفت: اشکالات جلسه آزمایشی نخست را برطرف نموده ایم و اگر در جلسه آزمایشی امروز تا هشتاد نود درصد ارتباط دیجیتالی دو سویه با نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابیه شأن به درستی برقرار گردد، برای برگزاری نخستین جلسه رسمی و علنی مجلس از این طریق در هفته آینده یا پس از تعطیلات نوروز آماده می شویم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس عنوان نمود: اما اگر باز هم اشکالات احتمالی در جلسه امروز وجود داشته باشد، جلسات آزمایشی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیغام/4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه آزمایشی مجلس به شکل ارتباط دیجیتال برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید