تراکتور در خانه خاموش شد ، ستاره های مرد کت و شلواری توانایی برد ندارند

به گزارش کتاب یار مهربان، تیم فوتبال تراکتور با شکست مقابل شارجه امارات از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازماند.

تراکتور در خانه خاموش شد ، ستاره های مرد کت و شلواری توانایی برد ندارند

به گزارش گروه ورزشی کتاب یار مهربان، تیم های تراکتور ایران و شارجه امارات از ساعت 19:30 امشب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با وجود حضور بیش از 75 هزار طرفدار تبریزی در استادیوم یادگار امام با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان کاسمین اولاریو تمام شد.

با این حساب تراکتور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024-2023 نرسید تا پرسپولیس، نساجی و سپاهان، 3 نماینده ایران در این رقابت باشند.

بعلاوه شارجه نیز در کنار العین، دومین نماینده امارات در این رقابت است که تا بدین لحظه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی نموده است.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، صفا هادی(72- عارف رستمی) گوستاوو، آلوارو خیمنز(82- سید مهدی حسینی) امیرحسین حسین زاده، ریکاردو آلوز، محمد قنبری(72- سیامک نعمتی) سعید کریم آذر(72- مهدی هاشم نژاد) و عارف آقاسی

سرمربی:پاکو خمز

ترکیب شارجه: عادل الحوسنی، حسن صالح(91- عبدالعزیز الکعبی) شاهین عبدالرحمن، کایو لوکاس فرناندز، محمد عبدالباسط(73- مجید سرور) ، میرالم پیانیچ(91- عبدالله غانم) خالد الظنحانی، ماجد راشد، لوان پریرا، عثمان کامارا، کاستاس مانولاس

سرمربی: کاسمین اولاریو

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تراکتور در خانه خاموش شد ، ستاره های مرد کت و شلواری توانایی برد ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در خانه خاموش شد ، ستاره های مرد کت و شلواری توانایی برد ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید