توخل پس از تمدید قرارداداش تا سال 2021: بهترین روزهای پاری سن ژرمن در پیش است

به گزارش کتاب یار مهربان، قهرمان لیگ یک فرانسه سرمربی آلمانی اش را در این سمت ابقا کرد.

توخل پس از تمدید قرارداداش تا سال 2021: بهترین روزهای پاری سن ژرمن در پیش است

به گزارش کتاب یار مهربان، سایت باشگاه پاری سن ژرمن از تمدید قرارداد توماس توخل سرمربی این تیم تا سرانجام فصل 21-2020 اطلاع داد و به این ترتیب سرمربی آلمانی سابق دورتموند برای دو فصل دیگر در پایتخت فرانسه به کارش ادامه خواهد داد.

با وجود ناکامی های توخل در این فصل برای کسب دو جام داخلی شامل جام حذفی و جام اتحادیه و حذف غیرمنتظره از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی PSG در لوشامپیونه کافی بوده تا مدیران باشگاه قرارداد سرمربی آلمانی شان را برای یک سال دیگر تمدید نمایند.

توخل 45 ساله تا سرانجام فصل آینده قرارداد داشت و در حالی که به خاطر ناکامی هایش در این فصل شایعه برکناری او و ورود ژوزه مورینیو به پارک دو پرنس شنیده می شد، باشگاه نه تنها تصمیم گرفت که او را ابقا کند بلکه یک سال دیگر به مدت قراردادش اضافه نمود.

توخل پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه پاری سن ژرمن گفت: بسیار خوشحالم که قراردادم را تمدید و خودم را به پاری سن ژرمن متعهد می کنم. مایلم از رئیس و تمام اعضای باشگاه به خاطر اعتمادشان به من و دستیارانم تشکر کنم. این اتفاق تنها انگیزه های مرا برای رساندن به اوج از طریق کار و کوشش فراوان بیشتر می نماید. از حمایت طرفداران مان هم بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام و مطمئنم که بهترین روزهای باشگاه مان را پیش رو داریم.

پاری سن ژرمن فصل گذشته اونای امری را صرفاً به خاطر ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و با وجود بردن تمام جام های داخلی از کار برکنار کرد اما گویا سیاست باشگاه در خصوص توخل تغییر نموده و مالکان قطری تصمیم گرفته اند به او فرصت بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل پس از تمدید قرارداداش تا سال 2021: بهترین روزهای پاری سن ژرمن در پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل پس از تمدید قرارداداش تا سال 2021: بهترین روزهای پاری سن ژرمن در پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید