تقی پور: تیم ما هنوز 50 درصد از انتظارات را برآورده نکرده است، باید در بازی های لیگ به آمادگی صد درصد برسیم

به گزارش کتاب یار مهربان، اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد تیمش هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و هفته به هفته بهتر خواهد شد.

تقی پور: تیم ما هنوز 50 درصد از انتظارات را برآورده نکرده است، باید در بازی های لیگ به آمادگی صد درصد برسیم

اسماعیل تقی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کتاب یار مهربان درباره پیروزی 7 بر 4 تیم فوتسال مس سونگون مقابل اهواری بهبهان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال گفت: بازی در بهبهان شرایط خاص خودش را دارد و سخت است، اما خدا را شکر بچه ها با تجربه خود توانستند از بازی سخت هفته اول عبور نمایند. تیم اهورا هم تماشاگران بسیار خوبی داشت که هم تیم خود و هم تیم ما را تشویق کردند. من تاکنون به این شهر سفر نکرده بودم، اما جو بسیار زیبایی در سالن حاکم بود.

وی اضافه کرد: ما در نیمه اول بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه انگیزه بچه ها کم شد و همین هم باعث شد تا گل بخوریم. در نیمه دوم هم با صحبت هایی که انجام دادیم بچه ها به خودشان آمدند و در نهایت هم توانستند نتیجه خوبی کسب نمایند. در کل تیم ما هنوز 50 درصد از انتظاری که داشته ایم را برآورده نکرده است و ان شاءالله هفته به هفته روند تیم مان بهتر خواهد شد و به شأن تیم خودمان خواهیم رسید. البته طبیعی است تیم ها در هفته های اول هماهنگی لازم را نداشته باشند، اما ما تیم بزرگی هستیم و چون چند هفته بعد باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم، می بایست در بازی های لیگ به هماهنگی صد درصدی برسیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به بازی های فشرده تیم مس در فصل جاری لیگ برتر و حضور این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا و جام باشگاه های دنیا توضیح داد: بچه های ما بازیکنان بزرگی هستند و خودشان می توانند از لحاظ بدنی خود را مدیریت نمایند. مشکل کمبود بازیکن نداریم و امیدواریم بتوانیم در شأن نام تیم مس و بازیکنان مان نتیجه بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تقی پور: تیم ما هنوز 50 درصد از انتظارات را برآورده نکرده است، باید در بازی های لیگ به آمادگی صد درصد برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی پور: تیم ما هنوز 50 درصد از انتظارات را برآورده نکرده است، باید در بازی های لیگ به آمادگی صد درصد برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید