برگزاری اردو در شهرهای مختلف بسیار مؤثر و سازنده است

به گزارش کتاب یار مهربان، غلامرضا محمدی در آستانه سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد که از امروز در خانه کشتی تهران شروع می گردد گفت: برگزاری اردوی تیم های ملی در شهرها بسیار مؤثر است و این یکی از کارهای خوبی بود که سال ها قبل، پیش از رقابتهای جهانی ترکیه هم انجام شد.

برگزاری اردو در شهرهای مختلف بسیار مؤثر و سازنده است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که به تازگی در سفر رئیس فدراسیون کشتی به لرستان، وی را همراهی کرد ادامه داد: البته برگزاری این اردوها در استان هایی که امکانات لازم را دارند و خاستگاه کشتی هستند، امکان پذیر است. استان هایی همچون مازندران، همدان، کرمانشاه، لرستان، خراسان رضوی برای برگزاری اردوهای تیم ملی، امکانات خوبی دارند و مطمئناً حضور قهرمانان در این استان ها باعث انگیزه در نونهالان و نوجوانان و جذب آنها به کشتی خواهد شد. ضمن اینکه ما می توانیم با برگزاری رقابت های ملی و بین المللی در استان ها و همچنین برگزاری مسابقات لیگ و تیمداری، باعث ایجاد شور و هیجان در شهرهای مختلف کشورمان باشیم.

وی در انتها به پتانسیل بالای استان زادگاهش اشاره نمود و گفت: کشتی در استان لرستان یک پیشینه و قدمت تاریخی دارد. هرچه به گذشته بر می گردیم می بینیم لرستان همیشه در هر دو رشته آزاد و فرنگی حرفی برای گفتن دارد. کشتی گیران این خطه همیشه در رقابتهای انتخابی تیم ملی، قهرمانی کشور و لیگ حضور موفقی داشته و کشتی گیران آن در عرصه بین المللی نیز درخشیده اند.

به گزارش کتاب یار مهربان، مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک روزهای 4 تا 14 بهمن ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری اردو در شهرهای مختلف بسیار مؤثر و سازنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اردو در شهرهای مختلف بسیار مؤثر و سازنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید