تغییر حاشیه ساز پژو 207 و توضیح ایران خودرو، عکس

به گزارش کتاب یار مهربان، گجت نیوز نوشت: خبر حذف دریچه هوای روی کاپوت پژو 207 از طریق ایران خودرو حواشی زیادی را به همراه داشت. به همین علت این خودروساز با انتشار بیانیه ای به حواشی ها پاسخ داد.

تغییر حاشیه ساز پژو 207 و توضیح ایران خودرو، عکس

به تازگی تصاویری از خطوط تولید پژو 207 منتشر شده که نشان می دهد ایران خودرو بخش هواکش کاپوت این هاچ بک محبوب را حذف کرده است. انتشار این تصاویر حواشی زیادی را به همراه داشته و به همین خاطر ایران خودرو با انتشار بیانیه ای دلیل حذف این قطعه را شرح داده است.

حذف دریچه هوای روی کاپوت پژو 207

پس از حواشی ایجاد شده، گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار شرحاتی اعلام نمود حذف هواکش روی کاپوت پژو 207 به دلیل قوانین تازه سازمان استاندارد (استانداردهای 85گانه) در راستای کاهش آسیب به عابران پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در کاپوت اجرا شده است. طبق این بیانیه، محل عبور هوا نیز اکنون همانند محصول رانا به شکل شبکه ای روی حصیری زیر شیشه جلو این خودرو تعبیه شده است.

گفتنی است هواکش کاپوت 207 برای تامین هوای مورد نیاز سیستم تهویه و کابین در نظر گرفته شده و از آنجایی که طراحی قبلی به شکل اصولی اجرا شده بود، ممکن است این طراح تازه روی کیفیت هوای درون کابین تاثیر قابل توجهی داشته باشد. البته این خودرو هنوز به بازار عرضه نشده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیستقیمت روز خودرو در کتاب یار مهربان مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تغییر حاشیه ساز پژو 207 و توضیح ایران خودرو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر حاشیه ساز پژو 207 و توضیح ایران خودرو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید