مشکل شماره گذاری محصولات ایران خودرو رفع شد

به گزارش کتاب یار مهربان، مدیران گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کردند که از مدتی قبل مشکل شماره گذاری محصولات این شرکت مانند رانا پلاس، سورن پلاس و پژو 207i پانوراما به طور کامل حل شده و این خودرو مسئله ای را در زمینه استانداردها ندارند.

مشکل شماره گذاری محصولات ایران خودرو رفع شد

بعد از کمی پرس و جو معین شد که رانا پلاس، سورن پلاس و پژو 207i پانوراما به خاطر مسائل محیط زیستی تعلیق مجوز شماره گذاری را نداشته اند و تنها به خاطر اصلاح اطلاعات خودرو در شناسنامه داخل محوظه موتور، این اتفاق اتفاق افتاده است.

به گفته یکی از مدیران این خودروسازی در حال حاضر رانا پلاس، سورن پلاس و پژو 207i پانوراما هیچ مسئله ای برای شماره گذاری ندارند و عدم تخصیص پلاک به این خودرو در چند روز، به خاطر تغییرات در ساختار شناسنامه خودرو به درخواست ناجا بوده است. این مشکل هم ارتباطی به مباحث استاندارد و ایمنی نداشته و تنها ناجا خواهان معین شدن شناسه خودروهای تازه در شناسنامه سورن پلاس، رانا پلاس و و پژو 207i پانوراما بوده است.

بیشتر بخوانید: نسخه تازه فوتون تونلند با پیشرانه دو لیتری توربو به بازار آمد

اگر خودرویی به هر دلیلی مشکل استانداردی و محیط زیستی داشته باشد باید در کمیته خودرو مطرح گردد تا درباره آن تصمیم گیری گردد؛ شاید لازم باشد که راه چاره موقت درباره بعضی از خودروها دیده گردد که نمی توانند استانداردهای حداکثری سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست را پاس نمایند.

تحت هیچ شرایطی نباید مانع فراوری و تحویل خودرو شد، توقف در فراوری و عرضه حتی برای یک روز باعث التهاب و رشد قیمت خودرو خواهد شد، بدین جهت همه بخش های درگیر در این حوزه موظف هستند که شرایطی را فراهم نمایند که فراوری و عرضه خودرو مستمر باشد.

  • قیمت خرید و فروش رانا
  • قیمت خرید و فروش سورن
  • قیمت خرید و فروش پژو 207

***

شما می توانید حدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ کتاب یار مهربان مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مشکل شماره گذاری محصولات ایران خودرو رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل شماره گذاری محصولات ایران خودرو رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید