تردز رکورد زد، 100 میلیون کاربر در 5 روز!

به گزارش کتاب یار مهربان، دیجیاتو نوشت: شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز داغ ترین موضوع یک هفته اخیر بوده است. این اپلیکیشن در چند ساعت نخست شروع به کار خود میلیون ها کاربر را جذب کرد و حالا شواهد نشان می دهد که تعداد کاربران این پلتفرم به حدود 100 میلیون رسیده است. علاوه براین، حساب های کاربری اپل هم در Threads فعال شده اند.

تردز رکورد زد، 100 میلیون کاربر در 5 روز!

شبکه اجتماعی تردز حالا بیش از 97 میلیون کاربر دارد. با توجه به این که حساب های کاربری در این پلتفرم به اینستاگرام متصل هستند، در صفحه پروفایل اینستاگرام افراد می توانید شماره اکانت آن ها در تردز را ببینید. این شماره ظاهراً به حدود 97 میلیون رسیده است.

مارک زاکربرگ تقریباً دو روز پیش گفته بود که تعداد ثبت نام ها در تردز از 70 میلیون عبور نموده است. او ادعا می کرد که این رقم بسیار فراتر از انتظارات آن ها بوده است. حالا این پلتفرم سریع تر از تمام پیش بینی ها به آستانه 100 میلیون حساب کاربری رسیده است.

رکوردشکنی اینستاگرام تردز از نظر جذب کاربران تازه

اگر بخواهیم مقایسه ای میان دستاورد بزرگ تردز و دیگر پلتفرم های بزرگ دنیای فناوری داشته باشیم، می توانیم به ChatGPT اشاره کنیم که پس از گذشت حدود دو ماه به 100 میلیون کاربر رسید. برای تیک تاک حدود 9 ماه طول کشید تا به این نقطه برسد و خود اینستاگرام هم پس از گذشت دو سال و نیم توانست نظر 100 میلیون کاربر را جلب کند.

البته این مقایسه شاید چندان درست نباشد، چون تردز به لطف اتصال با اینستاگرام به طور پیش فرض به یک پایگاه کاربری بزرگ بالغ بر یک میلیارد نفری این شبکه اجتماعی دسترسی داشته است. اما از طرف دیگر نباید فراموش کنیم که این شبکه اجتماعی هنوز در اتحادیه اروپا عرضه نشده است.

در این میان حساب های اپل ازجمله اپل نیوز، اپل بوکس و اپل موزیک هم در شبکه اجتماعی Threads فعال شده اند.

کاربران توییتر در چند وقت اخیر در پی جایگزینی برای این شبکه اجتماعی بودند که مدیریت ایلان ماسک باعث اعمال تغییرات بحث برانگیزی در آن شده بود. درنتیجه، عرضه تردز در برترین زمان برای شکست دادن توییتر رخ داد. البته حالا ایلان ماسک در نامه ای به مارک زاکربرگ خواهان سرانجام دادن به سوءاستفاده سیستماتیک از اسرار توییتر و کپی برداری از این شرکت شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تردز رکورد زد، 100 میلیون کاربر در 5 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردز رکورد زد، 100 میلیون کاربر در 5 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید