تاخیر یک هفته ای در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدار فولاد - استقلال چهارم تیرماه برگزار می شود

به گزارش کتاب یار مهربان، با اعلام سازمان لیگ، ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال برای آماده سازی بیشتر تیم ها و شرایط جسمانی بازیکنان، یک هفته به تاخیر افتاد.

تاخیر یک هفته ای در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدار فولاد - استقلال چهارم تیرماه برگزار می شود

به گزارش کتاب یار مهربان و به نقل از سایت سازمان لیگ، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به مدیران باشگاه ها و رؤسای هیئت های فوتبال لیگ فزونی از افزایش زمان آماده سازی تیم ها برای از سرگیری رقابت های لیگ نوزدهم خبر داد.

در نامه بهاروند آمده است: نظر به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مسئولان مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا و با عنایت به موارد مطروحه در این جلسه، به اطلاع می رساند کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد دیدارهای باقیمانده مرحله مقدماتی و یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را با تأخیر نسبت به برنامه قبلی برگزار کند.

به این ترتیب با توجه به فرصت ایجاد شده و به منظور افزایش زمان آماده سازی باشگاه ها و همچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان که سرمایه های اصلی باشگاه ها و فوتبال ملی هستند، سازمان لیگ نیز دیدارهای باقیمانده لیگ نوزدهم را با یک هفته تأخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش بینی شده، آغاز می کند. بنابراین دیدار معوقه فولاد خوزستان - استقلال چهارشنبه 4 تیر ماه برگزار می شود و سپس هفته بیست و دوم لیگ برتر از روز یکشنبه هشتم تیر ماه آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تاخیر یک هفته ای در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدار فولاد - استقلال چهارم تیرماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر یک هفته ای در آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدار فولاد - استقلال چهارم تیرماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید