تأکید دکتر مونسان بر هم افزایی کانون دنیا گردی و فدراسیون اتومبیل رانی

به گزارش کتاب یار مهربان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت بیشتر بین دو نهاد کانون اتومبیل رانی و دنیا گردی با فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری بیان نمود: وظایف قانونی هر دو نهاد کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی و فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری معین است، با هم افزایی شاهد کارهای مشترک و ملی در این حوزه خواهیم بود.

تأکید دکتر مونسان بر هم افزایی کانون دنیا گردی و فدراسیون اتومبیل رانی

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر علی اصغر مونسان امروز سه شنبه 7 مردادماه 99 با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری ملاقات و گفت وگو کرد.

او با تأکید بر این که مسئولیت ها دقیقاً معین است، توضیح داد: کوشش کنید بین کانون دنیا گردی و فدراسیون هم افزایی ایجاد گردد و در صورت احتیاج، تفاهم اجرایی دیگری تهیه کنید. هدف این دو نهاد باید بهره مندی از توان زیاد هر دو بخش برای تعالی این حوزه و در نهایت افزایش نشاط جوانان و رضایت مندی مردم باشد.

دکتر مونسان با تأکید بر اهمیت موضوع گردشگری ورزشی اضافه نمود: به طور خاص در بخش رالی کارهای مشترک زیادی برای همکاری وجود دارد که با این هم افزایی شاهد کارها و موفقیت های بسیاری در این حوزه خواهیم بود.

او گفت: رئیس کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی یکی از بهترین مدیران مجموعه ماست و کاملاً به حوزه تخصصی بنگاه داری و افزایش مشارکت ها اشراف دارد. برنامه های خوبی که آقای اربابی در حوزه بین الملل و مجموعه کشور دارد و قطعاً با همراهی و همکاری مشترک و ملی با یکدیگر، نتایج خوبی خواهید گرفت.

منبع: میراث آریا

به "تأکید دکتر مونسان بر هم افزایی کانون دنیا گردی و فدراسیون اتومبیل رانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید دکتر مونسان بر هم افزایی کانون دنیا گردی و فدراسیون اتومبیل رانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید