بودجه مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی 34 درصد رشد یافت

به گزارش کتاب یار مهربان، در لایحه بودجه سال 99، مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی رشد 34 درصدی بودجه را نسبت به سال گذشته تجربه می نماید.

بودجه مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی 34 درصد رشد یافت

به گزارش خبرنگار دانشگاه کتاب یار مهربان، مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی دارای ردیف بودجه ای معین در جدول لایحه بودجه بوده و برای سال 99 بودجه ای با مبلغ 55.328 میلیون ریال برای این مرکز پیش بینی شده است.

این موضوع در حالی است که بودجه همین مرکز در سال 98 حدود 36.500 میلیون ریال در نظر گرفته شده بود لذا با مقایسه ساده بودجه سال گذشته با سال جاری می توان فهمید که بودجه مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی 34 درصد نسبت به قبل رشد داشته است.

برنامه های مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی در دو سال متوالی تغییرات چندانی ندارد و تنها گویا برنامه انجام پژوهش های علوم انسانی و اجتماعی با مبلغ 10.000 میلیون ریال به عنوان پروژه پژوهشی با مبلغ 18.500 میلیون ریال تغییر پیدا نموده است.

در جدول لایحه بودجه سال 99، دو برنامه توسعه علوم انسانی اجتماعی و پروژه پژوهشی هرکدام با مبلغ 18.500 میلیون ریال و 2 برنامه حمایت از همکاری ها و دیپلماسی علم و فناوری و پژوهش های بین المللی هرکدام با مبلغ 36.828 میلیون ریال مشخص شده اند.

توضیح اعتبارات هزینه ای سال 1398 و 1399 در جدول لایحه بودجه مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بودجه مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی 34 درصد رشد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مرکز مطالعات و همکاری های علمی و بین المللی 34 درصد رشد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید