برترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم

به گزارش کتاب یار مهربان، این نوشیدنیِ گرم نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه التهاب را هم کاهش می دهد. در این مطلب با دلایلِ موثر بودنِ این چای گیاهی در یاری به چربی سوزیِ شکم آشنا می شوید.

برترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم

کتاب یار مهربان | یک نوشیدنی که به تنهایی بتواند چربی شکم را آب کند اصلاً وجود ندارد. شاید به طور موقت بدنتان را پاکسازی کنید، اما ممکن است عوارض جانبی منفی آن ها را هم روی سلامت روانی و فیزیکی تان تجربه کنید و بدون شک هیچ نوشیدنی نتایج ماندگاری ندارد.

به گزارش کتاب یار مهربان ، ایمن ترین و موثرترین راهِ از دست دادنِ چربی شکم، ورزش کردن و یک رژیم غذایی سالم است. هیچ ماده ای وجود ندارد که بتواند به طرز معجزه آسایی وزن شما را پایین بیاورد، اما غذا ها و نوشیدنی های خاصی هستند که به سلامت کلی شما یاری می نمایند.

برای مثال، اسموتیِ حاویِ میوه ها و سبزیجات به تنهایی یاریی به کاهش وزن شما نمی نماید، اما نوشیدن آن ها به طور منظم همراه با داشتنِ یک رژیم غذاییِ متعادل به افزودنِ فیبر و آنتی اکسیدان بیشتر به برنامه غذایی روزانه شما یاری می نماید. نوشیدنی مفید دیگری که می توانید برای کاهش وزن روی یاری آن حساب کنید، چای است. چای سرشار از آنتی اکسیدان است و کالری بسیار پایینی دارد. در واقع، یکی از برترین نوشیدنی ها برای داشتن یک شکم صاف، چای نعناع فلفلی داغ (یا سوسنبر) است.

چای نعناع فلفلی به هضم غذا یاری می نماید

وقتی صحبت از انتخاب نوشیدنی برای یاری به آب کردن چربی شکم می گردد، ساده ترین گزینه چیزی است که کالری و شکر افزوده پایینی داشته باشد. به همین علت، چای نعناع فلفلی یک گزینه عالی است، بدون کالری است، طعم شیرینی دارد، می تواند اشتها را کاهش دهد و احتیاج شما به خوردن خوراکی های شیرین را ارضاء کند. چای نعناع فلفلی نه تنها گزینه بدون کالری خوبی است، بلکه سرشار از مواد مغذیِ یاری رسان به کاهش وزن است. از آنجا که این نوشیدنی دارای خواصِ ضدویروسی، ضدباکتری و ضدالتهابی است، می تواند به بهبود مسائل گوارشی هم یاری کند.

در واقع، طبق مطالعات صورت گرفته در این زمینه، کسانی که روغن نعناع فلفلی را مصرف کردند، کاهش نشانه های سندروم روده تحریک پذیر را گزارش کردند. این بهبود، خودش را به شکلِ کاهشِ نفخ نشان می دهد، چیزی که به صاف تر شدنِ شکم یاری می نماید.

چای نعناع فلفلی می تواند به عنوان سست نماینده عضلات عمل کند

برای اثبات این موضوع به صورت کامل، تحقیقات بیشتری باید انجام گردد، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد نعناع فلفلی می تواند به عنوان سست نماینده عضلات عمل کند. نعناع فلفلی عضلات را تسکین می دهد و این تسکین یافتن، خود موجب تسهیل حرکت غذا و باد در شکم می گردد. به همین علت است که نعناع فلفلی از اجزاء سازنده بسیاری از چای های گیاهی است.

برترین روش سوزاندن چربی شکم، نخست، پیدا کردن ورزشی است که از انجام آن لذت ببرید و تمایل داشته باشید آن را به صورت منظم انجام دهید و سپس یافتن غذا های سالمی است که در رژیم غذایی تان حتماً بگنجانید. در این بین، اگر دوست دارید با یک نوشیدنیِ خوشمزه به کاهش وزن تان یاری کنید، چای نعناع فلفلی برترین گزینه است.

منبع: eatthis.com

مترجم: زهرا ذوالقدر

منبع: فرادید

به "برترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نوشیدنی برای آب کردن چربی شکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید