بازدید رایگان بچه ها از برج میلاد در هفته کودک

به گزارش کتاب یار مهربان، براین اساس، در هفته کودک بازدید از این مجموعه برای بچه ها زیر 12 سال با ارائه کارت شناسایی کودک، تا روز آدینه رایگان است. بعلاوه بچه ها در روزهای19 الی 21 مهرماه از تخفیف های ویژه مجموعه های شهربازی، کاربازیا و سرزمین افسانه ها برخوردار بوده که در این ایام می توانند از ساعت 9 الی 21 از این تسهیلات استفاده نمایند.

بازدید رایگان بچه ها از برج میلاد در هفته کودک

ویژه برنامه های شاد هنری و فرهنگی بچه ها نیز در آخر هفته، 20 و 21 مهر در محوطه برج میلاد با حضور شخصیت های کارتونی برگزار می گردد.گریم کودک، برگزاری مسابقات ویژه بچه ها، اهدای جایزه، غرفه بازیهای رایانه ای و نوستالوژیک، برپایی کارگاه علمی و رصد آسمان مرکز، برپایی غرفه های خوراکی سالم برای بچه ها و اجرای سیار گروه کودک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان از جمله این ویژه برنامه ها در روزهای پنجشنبه و آدینه این هفته است.

روابط عمومی برج میلاد تأکید کرد: بعلاوه همزمان با هفته تهران نمایشگاه عکستهران به روایت تصاویر از گذشته تا به امروز در محوطه و سکوی دید باز برج میلاد برپا شده است که علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه تا سرانجام هفته بازدید داشته باشند.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، اختصاص تور سه روزه عکاسی برای دانشجویان این رشته و برگزاری مسابقه عکس اینستاگرامی برج میلاد نماد نوین مرکز از دیگر برنامه های این مجموعه در هفته تهران است. شهروندان و علاقه مندان می توانند عکس های منتخب خود از مجموعه برج میلاد را به آدرس پیج اینستاگرام tehranmiladtower ارسال نمایند.

منبع: گردشبان

به "بازدید رایگان بچه ها از برج میلاد در هفته کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رایگان بچه ها از برج میلاد در هفته کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید