مسابقات ملی موت کورت حقوق فضا برگزار می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، کارگاه آموزشی شبیه سازی دیوان بین المللی دادگستری حقوق فضا (موت کورت) با هدف بستر سازی برای آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه حقوق و دیپلماسی فضایی برگزار می گردد.

مسابقات ملی موت کورت حقوق فضا برگزار می گردد

براین اساس رقابت تیم های دانشجویی برای دور منطقه ای این مسابقات با حمایت سازمان فضایی ایران و مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران اجرا شده است.

هم اکنون و پس از سه دوره حمایت از تیم های ایرانی راه یافته به دور منطقه ای مسابقات موت کورت حقوق فضا (یادواره قاضی فقید مانفرد لاخ)، این بار دور ملی این مسابقات با همکاری مرکز روابط و همکاری های بین المللی سازمان فضایی ایران و مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران، برای نخستین بار در ایران برگزار می گردد.

این دادگاه نمایشی در حوزه حقوق فضا، با حضور 6 تیم راه یافته به مرحله نهایی و نیز 3 قاضی خارجی از کشورهای آلمان، بلژیک و هند برگزار خواهد شد.

زمان برپایی این رقابت روز شنبه 18 اسفند 97 در محل موزه پست و ارتباطات از ساعت 10 الی 19 است و سازمان فضایی ایران اعلام نموده که شرکت و تماشای این رویداد علمی با ثبت نام به وسیله مراجعه به اینستاگرام این سازمان ممکن است.

این رقابت تماماً به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسابقات ملی موت کورت حقوق فضا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات ملی موت کورت حقوق فضا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید