آیینی و یزدانی فینالیست شدند، کاوسی و اصغری در رده بندی

به گزارش کتاب یار مهربان، در سرانجام مسابقات مقدماتی امیرمحمد یزدانی و عرفان آیینی در اوزان 42 و 50 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرحسین کاوسی و مجتبی اصغری در دیدار رده بندی اوزان 58 و 69 کیلوگرم حضور دارند.

آیینی و یزدانی فینالیست شدند، کاوسی و اصغری در رده بندی

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به توضیح زیر است:

در وزن 42 کیلو گرم امیرمحمد یزدانی در کشتی نخست خود اسلام ایخاموف از ازبکستان را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد. یزدانی در کشتی بعد با دوگان کارا از ترکیه رقابت کرد و پیروز شد 11 بر 9 از سد حریف خود عبور نموده و راهی مرحله نیمه نهایی گردد. آزادکار کشورمان در ادامه ایرلازبک نورماخمت از قرقیزستان را با نتیجه 7 بر 7 برد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در فینال باید با ایوان اکونشینی کوف از روسیه رقابت کند.

در وزن 50 کیلوگرم عرفان آینی در دور نخست مسابقات به رقابت با گنادی مارینوف از بلغارستان پرداخت و پیروز شد با نتیجه 10 بر صفر حریف خود را شکست دهد. آینی در ادامه با آلماز سامان بیکوف از قرقیزستان کشتی گرفت و 19 بر 11 به پیروزی رسید. آزادکار کشورمان در کشتی ماقبل فینال با پیتر کنستانتینوف از روسیه رقابت کرد و 14 بر 11 به پیروزی رسید تا فینالیست گردد. وی در دیدار پایانی مقابل آنیل از هند قرار می گیرد.

در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین کاوسی در دور اول مسابقات با آلیکو لومیدزه قهرمان سال جاری اروپا از گرجستان کشتی گرفت و توانست حریف خود را با حساب 5 بر صفر شکست دهد. وی در کشتی دوم خود با اوت گونبایار باتسو از مقدونیه رقابت کرد و با حساب 10 بر صفر به پیروزی رسید. کاوسی در ادامه با تولگا تومور اوچیل از مغولستان رقابت کرد و 7 بر 6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی رسید. آزادکار ایران در مرحله ما قبل فینال با موتویاما از ژاپن کشتی گرفت و 10 بر 8 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت تا در این دیدار به مصاف کانر از کانادا برود.

در وزن 69 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با جولیان گیبهارد از آلمان رقابت کرد و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید. اصغری در دور سوم مسابقات با آناتولی کورول آزادکار اوکراین کشتی گرفت و با حساب 11 بر صفر به پیروزی رسید. آزادکار کشورمان در نیمه نهایی با اسماعیل عبدالله یف از آذربایجان کشتی گرفت و 8 بر 6 شکست خورد تا در ادامه برای کسب مدال برنز به مصاف جولاکیدزه از گرجستان برود.

در وزن 85 کیلوگرم میثم عبدی در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم با نایل سی یار از ترکیه کشتی گرفت و با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آیینی و یزدانی فینالیست شدند، کاوسی و اصغری در رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیینی و یزدانی فینالیست شدند، کاوسی و اصغری در رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید