طراحی لوگو

فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید؛ جراحی زیبایی سدان محبوب آمریکایی پس از 6 سال فراوری

فیس لیفت تسلا مدل 3 معرفی گردید. دامنه تغییرات در این نسخه چندان گسترده نیست، اما به روزآوری های موجود کاملاً مثبت بوده و باعث شده است این سدان برقی چهره مدرن تر و مجذوب کننده تری پیدا کند. در کنار تغییرات ظاهری، این خودرو در بخش فنی نیز تغییراتی را تجربه...

12 شهریور 1402

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5؛ تاشوی همه کاره

نسل نو سری Z Flip به چیپ قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، اندروید 13 و دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی هم مجهز شده تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد؛ اما آیا این گوشی می تواند انتخاب مناسبی برای خرید یک گوشی پرچمدار باشد؟

3 شهریور 1402

استقلالی ها حاضرند به لیگ یک بروند اما دربی را نبازند ، ایمان دارم یا هر دو جام می گیریم یا قهرمان جام حذفی می شویم!

مدافع سابق استقلال معتقد است این تیم در خاتمه فصل حداقل یک یا دو جام به دست می آورد.

15 اردیبهشت 1402

قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!، عکس

نسل تازه هونگچی L5 به تازگی رونمایی شده و لقب گران ترین و لوکس ترین خودروی چینی در دنیا را یدک می کشد.

5 اردیبهشت 1402

تصاویر ، شکست بزرگ بی ام و با این طرح های ناامید کننده!

همه ما بی ام و را به عنوان برندی می شناختیم که طراحی بی نظیر و خاص آن زبانزد خاص و عام بود.اما در چند سال اخیر،محصولات بی ام و زیبایی خود را از دست داده اند و به مذاق طرفداران بی ام و خوش نیامده است.

24 اسفند 1401

تصاویر احتمالی و جالب خودروی شیائومی MS 11

پیش تر اخبار ضدونقیضی در خصوص خودروی الکتریکی شیائومی شنیده بودیم؛ بااین حال تصاویر فاش شده تازه از این خودرو، طراحی احتمالی آن و جزئیات تازهی را به نمایش می گذارند که شاید باعث تعجبتان گردد. نام احتمالی این خودرو MS 11 است.

14 بهمن 1401

شرکت چینی بیانکا سال 2024 اولین خودروی خود را عرضه می نماید

شرکت خودروساز چینی بیانکا (BeyonCa) را باید به فهرست پرشمار خودروسازان چینی افزود. این شرکت خودروساز به وسیله معاون اجرایی سابق گروه خودروسازی فولکس واگن یعنی آقای سو ویمینگ تأسیس شده است. بیانکا روی عرضه خودروهای لاکچری و لوکس تمرکز خواهد نمود و اولین...

23 آبان 1401

Alienware از مانیتور خمیده 34 اینچی و صفحه کلید گیمینگ خود رونمایی کرد

شرکت Alienware به تازگی از مانیتور 34 اینچی با پنلی از جنس QD OLED و رفرش ریت 165 هرتزی و بعلاوه یک صفحه کلید گیمینگ رونمایی کرد.

9 مهر 1401

هواپیمایی امارات، مالک بزرگ ترین ناوگان ایرباس ای 380 در جهان!

بزرگ ترین ناوگان ایرباس ای 380در طول سه دهه گذشته هواپیمایی امارات به یکی از قطب های صنعت هواپیمایی تبدیل شده است. این ایرلاین که در شهر دبی امارات قرار گرفته است در حال حاضر بزرگ ترین ناوگان ایرباس ای 380 و بوئینگ 777 جهان را در اختیار دارد! به نظرتان این...

4 اردیبهشت 1401

آنالیز ایرفون بی سیم نو وان پلاس بادز Z2

اگرچه اولین محصول OnePlus در بخش محصولات بی سیم، چندان خوب به نظر نمی رسید، اما این شرکت با ارائه محصولات بعدی خود نشان داد که می تواند در این زمینه نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

1 اردیبهشت 1401

آموزش تصویری جامع نصب ویندوز 10 با فلش USB

نصب ویندوز 10 با فلش مزایایی خاص خود را دارد و یکی از این مزایا سرعت در نصب و راه اندازی نصب ویندوز 10 به مراتب افزایش پیدا می نماید.

12 آذر 1399

تغییر لوگوی هلاس ورونا پس از یک ربع قرن

تیم ایتالیایی پس از 25 سال تصمیم به ایجاد تغییر بزرگی گرفت.

12 مرداد 1399