Alienware از مانیتور خمیده 34 اینچی و صفحه کلید گیمینگ خود رونمایی کرد

به گزارش کتاب یار مهربان، شرکت Alienware به تازگی از مانیتور 34 اینچی با پنلی از جنس QD OLED و رفرش ریت 165 هرتزی و بعلاوه یک صفحه کلید گیمینگ رونمایی کرد.

Alienware از مانیتور خمیده 34 اینچی و صفحه کلید گیمینگ خود رونمایی کرد

Alienware به تازگی از یک سیستم گیمینگ نو با پردازنده نسل 13 اینتل و کارت گرافیک سری RTX 40 رونمایی نموده است. در کنار این سیستم اما این شرکت یک مانیتور خمیده و صفحه کلید نوی را هم معرفی نموده که هر دوی آن ها در دسته محصولات گیمینگ قرار می گیرند. در ادامه به آنالیز قابلیت های این دو محصول می پردازیم.

مانیتور Alienware AW3423DWF

مانیتور نو Alienware پنلی از جنس QD OLED داشته و AW3423DWF نام دارد. محصولی که در واقع باید آن را مدل مقرون به صرفه قیمت تر Alienware AW3423DW دانست. این مانیتور 34 اینچی است، وضوح تصویر آن به 3440 × 1440 پیکسل می رسد و از رفرش ریت 165 هرتز هم در آن پشتیبانی می گردد. از جمله قابلیت های خوب این مانیتور می توان به پشتیبانی از فناوری FreeSync پریمیوم پرو شرکت AMD اشاره نمود. طبق ادعای شرکت سازنده، این محصول قادر است 99.3٪ از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد و بیشینه روشنایی هم در آن به 1000 نیت می رسد.

Alienware در این مانیتور یک جوی استیک تعبیه نموده که به یاری آن می گردد منوی داخلی محصول را کنترل کرد. از لحاظ پورت ها و اتصالات اما AW3423DWF یک مانیتور خیلی مجهز به حساب نمی آید چرا که فقط از یک پورت دیسپلی پورت 1.4 و HDMI 2.0 بهره می برد. این یعنی لوازم جانبی را فقط می گردد به وسیله کابل HDMI 2.0 به مانیتور مجهز کرد که در این حالت وضوح تصویر به 100 هرتز محدود می گردد. پورت دیسپلی پورت اما مسئله ای از این بابت ندارد و از رفرش ریت 165 هرتز پشتیبانی می نماید. روی پنل پشتی این مانیتور هم طرح رنگی جالبی تعبیه شده که در واقع لوگوی خود شرکت Alienware بوده و نمای جذابی هم به آن بخشیده است.

صفحه کلید گیمینگ Alienware TKL

Alienware بعلاوه از یک صفحه کلید TKL گیمینگ (AW920K) هم رونمایی نموده که به خاطر حذف فهرست اعداد از سمت راست، ابعاد آن بسیار کوچک تر از صفحه کلید های معمولی است. این محصول بیشتر برای کسانی مناسب است که فضای کمی روی میز کامپیوتر خود دارند. صفحه کلید TKL از سوییچ های مکانیکال چری MX قرمز بهره می برد. کلیدهای این صفحه کلید هم دولایه و بسیار مقاوم هستند که در ساخت آن ها از متریال بسیار گران قیمتی هم استفاده شده است.

با استفاد از اپلیکیشن Alienware بعلاوه می گردد نوردهی کلیدها را هم به صورت کامل سفارشی سازی کرد. امکان غیرفعال سازی کلید ویندوز هم جود دارد تا کاربران هنگام انجام بازی های کامپیوتری حساس که ممکن است دستشان به اشتباه به این کلید برخورد کند، از بازی خارج نشوند. پایه های این صفحه کلید به کاربران این امکان را می دهند تا آن را در سه ارتفاع مختلف مطابق احتیاج خود تنظیم و با سهولت بیشتری با آن کار نمایند.

قیمت و بازار عرضه

مانیتور Alienware AW3423DWF طبق اطلاعات رسمی منتشر شده قرار است اواخر پاییز سال جاری با قیمت 1100 دلار آمریکا و 1400 دلار کانادا در دسترس قرار بگیرد. صفحه کلید TKL هم اواخر سال جاری و با قیمت 150 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. متأسفانه Alienware دقیقا اعلام ننموده چه روزی می توانیم شاهد عرضه این محصولات باشیم.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "Alienware از مانیتور خمیده 34 اینچی و صفحه کلید گیمینگ خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Alienware از مانیتور خمیده 34 اینچی و صفحه کلید گیمینگ خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید