چهارمین مدال برای کشتی ایران ، یونس امامی به مدال برنز دنیا رسید

به گزارش کتاب یار مهربان، نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران با رجحان مقابل حریفی از هند به مدال برنز دنیا رسید.

چهارمین مدال برای کشتی ایران ، یونس امامی به مدال برنز دنیا رسید

به گزارش کتاب یار مهربان آنلاین، در ادامه رقابت های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2022 در بلگراد صربستان، یونس امامی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز دنیا 2019 در ملاقات رده بندی مقابل جاگلان از هند به روی تشک رفت و در سرانجام با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز دنیا رسید.

امامی پیش از این در دور مقدماتی این وزن که روز گذشته(آدینه) برگزار گردید، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل انریکه پرز کاستیلانوس از گواتمالا در مدت زمان یک دقیقه با نتیجه 10 بر صفر به رجحان رسید. وی در ادامه برابر آیمار آندروسه از استونی در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی سپس در یک مبارزه حساس 8 بر 4 از سد توران بایراموف دارنده مدال طلای زیر 23 سال 2019 دنیا از آذربایجان عبور کرد و به نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل کایل دیک دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک از آمریکا به میدان رفت و در سرانجام در حالیکه با نمایشی بسیار خوب با نتیجه 2 بر صفر پیش بود در تایم دوم 2 امتیاز از دست داد و با نتیجه 2 بر 2 به علت داشتن اخطار مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در ادامه رقابت های 3 وزن دوم، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای دنیا تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه نهایی برابر میریانی مایسورادزه از گرجستان به میدان می رود.

علیرضا سرلک دیگر نماینده ایران در 3 وزن دوم این رقابت ها بود که روز گذشته(آدینه) در دور نخست وزن 57 کیلوگرم با نمایشی ضعیف برابر وانهائو زو از چین 6 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست 8 بر 2 این کشتی گیر چینی در نیمه نهایی مقابل توماس گیلمان دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک از آمریکا، سرلک نیز از دور رقابت ها حذف شد.

تا به امروز محمد نخودی در 79 و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم صاحب مدال نقره شده اند و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چهارمین مدال برای کشتی ایران ، یونس امامی به مدال برنز دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین مدال برای کشتی ایران ، یونس امامی به مدال برنز دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید