ورود 31 محموله سرم دارویی به کشور

به گزارش کتاب یار مهربان، معاون فنی و امور گمرکی گمرک از ورود 31 محموله سرم دارویی از مرز بازرگان به کشور خبرداد.

ورود 31 محموله سرم دارویی به کشور

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، مهرداد جمال ارونقی گفت: این محموله های سرم از کشور ترکیه تامین و از روز سه شنبه و چهارشنبه به وسیله مرز بازرگان وارد کشور شد که پنج محموله از این مقدار دیروز به گمرک تهران (شهریار) وارد شده است.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران ادامه داد: سه محموله از پنج محموله سرمی که دیروز وارد شده بود به صورت حمل یکسره به مقصد حمل شده و در اختیار مراکز درمانی نهاده شده است، اما دو محموله دیگر همچنان در گمرک مانده و صاحب کالا برای تحویل آن مراجعه نکرده است.

ارونقی گفت: امروز هم 12 محموله از سرم وارداتی به گمرک تهران وارد شد که 9 محموله آن به صورت حمل یکسره در اختیار شرکت دارویی مرتبط نهاده شد تا به مراکز درمانی حمل گردد و سه محموله دیگر هم به محض مراجعه صاحب کالا با کمترین تشریفات ترخیص خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط کشور از نظر شیوع بیماری کرونا شرایط ویژه ای است، اضافه کرد: در این شرایط همه اعم از متولیان حمل کالا، گمرک، وزارت بهداشت و دیگر دستگا ه ها باید دست به دست هم داده و با یاری هم کالا های مورد احتیاج از جمله اقلام دارویی و درمانی را هرچه سریع تر به دست بیماران و بیمارستان ها برسانند.

ارونقی گفت: در این بین اگر از سمت هر یک از متولیان نامبرده قصور و یا کوتاهی در حمل، ترخیص و تحویل گیری کالا مشاهده شد باید به گمرک اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان با متخلفان برخورد گردد.

وی اضافه کرد: بعلاوه بامداد امروز علاوه بر یک میلیون و 110 هزار دز واکسن کرونای چینی، 500 هزار دز واکسن دیگر هم از مبداء چین به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد و با حداقل تشریفات به متولیان وزارت بهداشت تحویل شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "ورود 31 محموله سرم دارویی به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 31 محموله سرم دارویی به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید