مومنی: فصل خوبی برای من و پیکان نبود، پرسپولیس قهرمان می گردد

به گزارش کتاب یار مهربان، مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد هجدهمین دوره لیگ برتر برای او و تیمش فصل خوبی نبوده است.

مومنی: فصل خوبی برای من و پیکان نبود، پرسپولیس قهرمان می گردد

مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کتاب یار مهربان با اشاره به وضعیت این روزهای پیکان و عملکرد پرنوسان این تیم در فصل جاری گفت: یک بازی دیگر تا خاتمه لیگ باقی مانده و هدف ما این است که لیگ سال جاری را با برد پشت سر بگذاریم. واقعیت این است که پیکان و من فصل خوبی را پشت سرنگذاشتیم. در ابتدای فصل اصلاً تصور نمی کردم که با چنین شرایطی روبرو شویم. پیکان سال قبل عملکرد خوبی داشت، ولی در این فصل نتایج چندان خوبی نگرفتیم و حتی در یک مقطع باخت های پی در پی داشتیم.

وی با اشاره به بازی هفته آخر تیمش برابر نساجی تأکید کرد: فکر می کنم بازی جذابی گردد. ما می خواهیم در آخرین بازی برنده شویم تا لیگ را با خاطره ای خوش به خاتمه برسانیم، البته نساجی هم دنبال نتیجه دریافت است و امیدوارم که بازی قشنگی از آب در بیاید. اگر اشتباه نکنم از زمانی که آقای فرکی سرمربی تیم ما شده است، در بازی های بیرون از خانه شکست نخوردیم و در این بازی هم دنبال امتیاز هستیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که پنجشنبه شب کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، توضیح داد: در فوتبال نمی توان این چیزها را ساده پیش بینی کرد. پرسپولیس و سپاهان هر کدام به قهرمانی امیدوار هستند، اما پرسپولیس برای قهرمانی یک تساوی می خواهد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم قهرمان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مومنی: فصل خوبی برای من و پیکان نبود، پرسپولیس قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: فصل خوبی برای من و پیکان نبود، پرسپولیس قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید