مشخصات فنی خودروی فردا T5 اعلام شد

به گزارش کتاب یار مهربان، اوایل تابستان 1400 بود که با خبر شدیم دانگ فنگ ظاهراً با همکاری شرکت آرین دیزل قصد عرضه فورتینگ T5 EVO را در کشورمان دارد. اکنون خبر رسیده است که برادر دیگر این خودرو، یعنی فورتینگ T5 یا همان دانگ فنگ T5، از اواخر سال 1400 به ایران می آید؛ البته این بار پای شرکت خودروسازی فرداموتورز در میان است. فردا T5 یا بهتر است بگوییم FMC T5 به ایران آمده است و شرکت فردا موتورز، به زودی مونتاژ آن را در کشورمان شروع می نماید.

مشخصات فنی خودروی فردا T5 اعلام شد

شرکت دانگ فنگ این محصول خود را با 3 پیشرانه مختلف روانه بازار چین نموده است، اما در ایران این خودرو دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ به قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن متر است که به همراه گیربکس سی وی تی یا جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه برای این شاسی بلند دیفرانسیل جلو مونتاژ خواهد شد.

نهایت سرعت دانگ فنگ تی 5 مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ حدود 160 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده است. میانگین مصرف سوخت T5 نیز کمتر از 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر خواهد بود. شتاب صفر تا صد دانگ فنگ T5 به طور دقیق برای ما تعیین نیست، اما باتوجه به ابعاد، وزن و بعلاوه توان پیشرانه 1.5 لیتری، می توان انتظار شتاب 0 تا 100 حدود 13 ثانیه را از این محصول داشت.

فردا موتورز برای اولین بار به صورت رسمی تعیینات FMC T5 را اعلام نمود. هم زمان با نزدیک شدن زمان رونمایی و عرضه خودرو FMC T5 به گفته مدیر بازاریابی خودروسازی فردا، آنالیز نیازمندی های مطرح شده از جانب مشتریان فردا موتورز باعث تسریع در انتخاب و معرفی خودرویی با امکانات رفاهی پیشرفته و سطح ایمنی بالا شد.

محمدرضا آریان نژاد اضافه کرد: انتشار تصاویر اولیه این خودرو نیز با استقبال خوبی روبرو شد و ما بر آن شدیم که علی رغم برنامه ریزی های اجرا شده، تا حد امکان زمان نزدیک تری را برای معرفی محصول نو فردا موتورز انتخاب کنیم.

او در ادامه گفت: آنالیز تعیینات فنی خودرو فردا T5 نیز تأکیدی بر این مدعاست که FMC T5 با کیفیت به روز، امکانات رفاهی مناسب و سطح ایمنی بالا، فراتر از سایر رقبای حاضر در بازار ارائه خواهد شد. آریان نژاد با تأکید بر استقبال خوبی که از طرح های فروش فعلی محصولات خودروسازی فردا صورت گرفت، اضافه کرد: برنامه فروش کراس اوور نو فردا موتورز نیز به زودی اعلام خواهد شد.

همان طور که فردا T5 هم نسخه 5 نفره و هم نسخه 7 نفره دارد، فیدلیتی پرایم بهمن موتور هم تیپ های 5 و 7 نفره دارد؛ پس اولین و مهم ترین رقیب T5 تعیین شد. از طرف دیگر، محصولات کاملاً نوی مانند جی ام سی S350 ریگان خودرو، بی وای دی تانگ کارمانیا، چری تیگو 8 مدیران خودرو، اس دبلیوام G05 سیف خودرو و لیفان X80 خودروسازان بم را هم باید از حریفان جدی T5 در بازار ایران بدانیم که البته اکثرشان قیمتی فراتر از فردا T5 هفت نفره دارند.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو فردا

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ کتاب یار مهربان بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مشخصات فنی خودروی فردا T5 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی خودروی فردا T5 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید