محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر صفر اعلام شد

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس پلیس راه استان البرز در رابطه با محدودیت های ترافیکی تعطلات ایام عزاداری آخر صفر گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه (5 آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر صفر اعلام شد

میزان نوشت: رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز سه شنبه (7 آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه (10 آبان ماه) تا ساعت 2 بامداد روز شنبه (11 آبان ماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه (10 آبان ماه) تا ساعت 2 بامداد روز شنبه (11 آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی اعلام کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به صورت شبانه روز پاسخ گوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر صفر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی تعطیلات آخر صفر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید