قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!، عکس

به گزارش کتاب یار مهربان، نسل تازه هونگچی L5 به تازگی رونمایی شده و لقب گران ترین و لوکس ترین خودروی چینی در دنیا را یدک می کشد.

قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!، عکس

امیرمسعود عابدین: پرچمدار خودروهای هونگچی طراحی خاص و متمایز خود را دارد. طراحی سنتی در کنار انبوهی از امکانات، شاخص ترین ویژگی L5 به شمار میرود.

چراغ گرد با دیلایت نیم دایره ای در کنار جلوپنجره بسیار بزرگ و عضلانی و بعلاوه لوگوی ایستاده هونگچی، بیشترین خودنمایی را دارند.تقریبا تمام تمرکز L5 بر لوکس و لاکچری بودن بوده و اسپرت بودن در آن به چشم نمی خورد.

در نمای کناری، بزرگ بودن ابعاد خودرو به چشم می خورد.طراحی بدنه مکعبی شکل بوده و شبیه به محصولات رولزرویس و بنتلی است.کاپوت خودرو از طول زیادی بهره می برد.رینگ های آینه ای شکل با لوگوی مرکزی قرمز رنگ، یادآور محصولات مرسدس-میباخ است.

بیشتر بخوانید:

  • رولزرویس سفید و نارنجی؛دستپخت تازه تیونر ایرانی-آلمانی

  • شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی/ عکس

در نمای پشتی شاهد استفاده از طراحی ترند و به روز در خودروهای لوکس هستیم.چراغ های کشیده و عمودی پشت با گرافیک های خطی و L مانند، از جذابیت های این طراحی هستند.اگزوزهای اسپرت و کشیده در دیفیوزر خودرو به چشم می خورد.

طراحی کابین L5 عجیب و خاص به نظر می رسد.نمایشگرهای عریض و بزرگ کنار هم و کنسول وسط پهن با چیدمان دکمه ها و کنترلرهای مختلف، در کنار طرح هایی که روبه روی قسمت سرنشین شاگرد وجود دارد، بیشترین نقش را در جذابیت آفرینی کابین دارند.

فرمان دو پره با لوگوی قرمز و طلایی در مرکز، سبکی کلاسیک دارد.ساعت آنالوگ بین دو دریچه تهویه هوا و در مرکز قرار گرفته است.

طراحی تو دری ها از همان شلوغ کاری داشبورد بهره می برند و لوکس بودن را بسیار نشان می دهند.ترکیب رنگی سفید و سبز و بنفش، تناقض خوبی را ایجاد نموده است.

هونگچی L5 احتمالا از پیشرانه V8 توربو بهره ببرد.قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد.نسل قبلی L5 از برچسب قیمتی 830 هزار دلاری (حدود 40 میلیارد تومان) بهره می برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل تازه هم این چنین قیمتی داشته باشد.پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگهای آغاز شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید