عکس، با گران ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید

به گزارش کتاب یار مهربان، شورولت خط فراوری کلرادو خود را برای نسل فعلی ساده کرد. همه کابین خدمه به یک میزان هستند و همگی نسخه ای از همان موتور 2.7 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر دارند.

عکس، با گران ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری کتاب یار مهربان، پیکربندی کلرادو 2023 اکنون فعال است، اما با وجود سبک های بدنه یکسان با موتورهای مشابه، قیمت ها به سرعت بسیار متفاوت می شوند، زیرا از یک کامیون کار سطح پایه به ZR2 پرچمدار پیش می روید.

نسل نو شورولت کلرادو 2023 با چهره ای خشن در تریم های مختلف ورک تراک، LT ،Z71 ،ZR2 و تریل باس به بازار می آید. علاوه بر این، برای تریم ZR2 پکیج مخصوص آفرودی نیز قابل سفارش است که با انتخاب آن بیراهه نوردی با این پیکاپ شورولت ساده تر می گردد.

تمام تریم های نسل نو روی یک شاسی کاملاً نو ساخته شده اند که براساس آن فاصله محوری تا 79 میلی متر افزایش یافته است. برخلاف آن چه در نسل قبل کلرادو دیده می شد، در نسل نو تنها یک استایل بدنه داریم و این یعنی دیگر خبری از نسخه ای با قسمت بار کشیده تر نیست و تنها یک مقدار از قسمت بار قابل سفارش است. در شورولت کلرادو 2023 محور جلو، جلوتر رفته است و این باعث می گردد در این پیکاپ زاویه ورود نسبت به نسل قبل بهتر گردد. بعلاوه در تریم های بالا و با سفارش پکیج های آفرودی، سیستم تنظیم ارتفاع و سیستم تعلیق پیشرفته و راحت تر را داریم.

در تریم ZR2 از شورولت کلرادو 2023 چهره خشن تر و آفرودی تری می بینیم. طراحی جلو نسبت به نسل قبل کاملاً متفاوت شده است، چراغ های باریک تر تمام ال ای دی را در جلو داریم. سپر طراحی کاملاً نوی دارد که البته در تریم آفرودی با یک سپر فلزی دیگر هم محافظت می گردد. سینی آلومینیومی در قسمت زیرین از زیربندی در آفرودی محافظت می نماید و رینگ های 17 اینچی را به همراه تایرهای 33 اینچی در این خودرو می بینیم.

این خودرو با پیشرانه 2.7 لیتر توربو و با سه خروجی مختلف عرضه می گردد و تنها انتخاب برای سیستم انتقال قدرت جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک است که نسبت به نسل قبل تعویض دنده را سریع تر انجام می دهد. پیشرانه نسخه پایه از شورولت کلرادو 2023 با حجم 2.7 لیتر و فناوری توربو خروجی 237 اسب بخار قدرت و 351 نیوتن متر گشتاور را دارد. دو پیشرانه قوی تر خروجی یکسان قدرت 310 اسب بخار را دارند، اما مقدار گشتاور در آن ها به ترتیب، 529 و 583 نیوتن متر است.

این خودرو در حال حاضر در حالت پایه 67 هزار و 685 دلار قیمت دارد.

منبع: MSN

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس، با گران ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، با گران ترین نسخه شورولت کلرادو آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید