عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی از چهارشنبه آینده

به گزارش کتاب یار مهربان به نقل از شرکت ملی نفت ایران، امیرحسین تبیانیان یادآوری کرد این نخستین مرحله عرضه میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بورس انرژی است.

عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی از چهارشنبه آینده

این مقام مسوول با بیان اینکه در این مرحله یک میلیون بشکه میعانات گازی در محموله های 35 هزار بشکه ای عرضه می گردد، گفت: قیمت عرضه در این مرحله براساس میانگین 10 قیمت پایانی نفت خام دوبی محاسبه شده است.

تبیانیان اضافه نمود: در این مرحله قیمت به ازای هر بشکه 61 دلار و چهار سنت مشخص شده است.

به گفته وی، بارگیری محموله میعانات گازی در عسلویه یا به وسیله انتقال کشتی به کشتی در پایانه خارک صورت می گیرد؛ همچنین محدودیتی در مقصد ارسالی محموله وجود ندارد.

وی تاکید نمود: شرایط تسویه مشابه عرضه نفت است: پیش پرداخت 6 درصد و امکان تسویه 100 درصد ریالی از ویژگی های این عرضه است. همچنین مدت تسویه حساب از زمان بارگیری 90 روز مشخص شده است.

تبیانیان با تاکید بر اینکه بزودی اطلاعیه عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در رینگ بین الملل بورس انرژی منتشر می گردد، اضافه نمود: شرکت ملی نفت ایران طبق برنامه اعلام شده، هر هفته عرضه مستمر نفت خام و میعانات گازی در رینگ صادراتی بورس انرژی را در برنامه دارد که با توجه تعطیلی رسمی دوشنبه آینده، زمان عرضه چهارشنبه آینده مشخص شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی از چهارشنبه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی از چهارشنبه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید