سعید عبدولی همچنان غایب اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش کتاب یار مهربان، در شرایطی که فقط دو هفته تا زمان اعزام تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مسابقه های جهانی مجارستان فرصت مانده است، سعید عبدولی کشتی گیر پرحاشیه و جنجال برانگیز ایران همچنان غایب اردوی تیم ملی است.

سعید عبدولی همچنان غایب اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش کتاب یار مهربان ،در شرایطی که فقط دو هفته تا زمان اعزام تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مسابقه های دنیای 2018 بوداپست مجارستان فرصت مانده است، سعید عبد ولی کشتی گیر پرحاشیه و جنجال برانگیز کشتی فرنگی ایران همچنان غایب اردوی تیم ملی است.

اردوی فعلی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقه های دنیای مجارستان، فردا (یکشنبه) به خاتمه می رسد و ملی پوشان کشتی فرنگی از روز 21 مهر ماه آخرین اردوی خود را تا زمان اعزام به مسابقه های دنیای در خانه کشتی دنبال خواهند کرد.

در رقابت های انتخابی وزن 82 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی که هفته گذشته و با درگیری و حواشی زیادی برگزار گردید، سعید عبدولی مقابل یوسف قادریان به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقه های دنیای مجارستان شد.

در حالیکه تمامی ملی پوشان کشتی فرنگی تمرینات خود را زیرنظر علی اشکانی با جدیت دنبال می نمایند، سعید عبد ولی در اردو حاضر نیست و با سایر کشتی گیران تمرین نمی کند. این کشتی گیر پیش از این نیز بیشتر اوقات در اردوهای تیم ملی حاضر نمی شد.

البته شنیده گردیده این کشتی گیر با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی حاضر نگردیده و به صورت اختصاصی و خارج از اردوی تیم ملی تمرینات خود را طبق نظر علی اشکانی دنبال می کند!

قرار است سعید عبدولی از روز 21 مهر ماه و همزمان با شروع آخرین اردوی تمرینی تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقه های دنیای در اردوی تیم ملی حاضر گردد و با سایر کشتی گیران تمرین کند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان دنیا در روزهای 3 تا 6 آبان ماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان برگزار می گردد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران سال گذشته در مسابقات دنیای پاریس با کسب 3 مدال برنز محمدعلی گرایی، سعید عبد ولی و حسین نوری به مقام سوم رسید.

5،390

منبع: ایران ورزشی

به "سعید عبدولی همچنان غایب اردوی تیم ملی کشتی فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید عبدولی همچنان غایب اردوی تیم ملی کشتی فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید