ساخت برج فناوری نخبگان در یزد

به گزارش کتاب یار مهربان، رئیس بنیاد نخبگان استان یزد از شروع عملیات اجرایی ساختمان برج فناوری نخبگان در آینده ای نزدیک در استان یزد اطلاع داد.

ساخت برج فناوری نخبگان در یزد

حیدر مفتاحی زاده رئیس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: اجرای طرح ساخت برج فناوری نخبگان در یزد در نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان در دستور کار نهاده شد و مصوب شد تا احداث عملیات اجرایی این ساختمان در آینده ای نزدیک شروع گردد.

او از تشکیل مجمع خیران نخبه پرور استان اطلاع داد و اضافه نمود: این مجمع در راستای استفاده از ظرفیت خیران برای حمایت از نخبگان داخل و خارج از کشور و پیشگیری از مهاجرت آنان تشکیل خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد با اشاره به تکریم الگو ها و سرآمدان استان به عنوان یکی از تصمیمات این نشست، ادامه داد: مصوب شد کمیته ای برای معین ملاک های سرآمدان تشکیل و متناسب با آن نخبگان و سرآمدان انتخاب شوند و برنامه ریزی برای تکریم آنان در دستور کار قرار گیرد.

مفتاحی زاده گفت: حضور بنیاد نخبگان در شهرستان های استان با هدف عدالت نخبگی، استفاده از همه ظرفیت نخبگان استان و بعلاوه تدوین شیوه نامه ای برای شناسایی نخبگان غیردانشگاهی از دیگر مصوبات این نشست بود.

کتاب یار مهربان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت برج فناوری نخبگان در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت برج فناوری نخبگان در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید