روند رو به کاهش ورزش میان آمریکایی ها

به گزارش کتاب یار مهربان، نتایج یک آنالیز جدید به خوبی نشان می دهد با وجود آنکه چاقی میان مردم آمریکا افزایش یافته و آنها را مستعد ابتلا به بیماری های مختلف نموده اما مردم این کشور علاقه ای به ورزش کردن ندارند.

روند رو به کاهش ورزش میان آمریکایی ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی کتاب یار مهربان به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد آمریکایی ها بیشتر می نشینند و کمتر ورزش می نمایند.

این آنالیز که توسط محققان دانشگاه آیووا اجرا شده بیانگر آن است که ساعات نشستن آمریکایی ها افزایش یافته و حالا آنها یا به دلایل کاری یا استفاده از گجت های هوشمند بیشتر می نشینند و کمتر ورزش می نمایند.

پژوهش اخیر به خوبی نشان می دهد باوجود آنکه دولت در کوشش است تا نرخ سلامت عمومی را افزایش دهد و آنها را به تحرک فیزیکی و ورزش کردن وا دارد، اما مردم علاقه ایی به ایجاد تغییر ندارند.

براساس آمارهای موجود، در سال 2008 بیش از یک پنجم آمریکایی ها گزارش دادند که روزانه حدود 6 ساعت می نشینند و طبیعی است که این آمار درباره دانشجویان و دانش آموزان حتی بالاتر باشد.

نتایج این آنالیز در مجله JAMA Network Open منتشر شده و تأکید می نماید، سلامت مردم آمریکا در وضعیت خوبی نیست و چاقی و عدم تحرک فیزیکی آنها را مستعد ابتلا به بیماری های مختلف نموده است.

کاترینا پیرسی محقق ارشد این مطالعه از دانشگاه ایووا می گوید: در حال حاضر 25 درصد بزرگسالان هیچ گونه تحرکی ندارند؛ هر اقدامی که منجر به بهبود شرایط گردد مفید است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "روند رو به کاهش ورزش میان آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند رو به کاهش ورزش میان آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید