رشد بی سابقه کشفیات در نوروز 1400

به گزارش کتاب یار مهربان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از رشد بی سابقه کشفیات مواد مخدر در نوروز 1400 در مازندران اطلاع داد.

رشد بی سابقه کشفیات در نوروز 1400

به گزارش کتاب یار مهربان مازندران؛ احمد مظفری ظهر یکشنبه در جلسه کمیته مقابله با عرضه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، کشف قریب 900 کیلو انواع مواد مخدر را در تعطیلات نوروز 1400 در مازندران بی سابقه خواند و گفت: با کوشش نیروهای پرکوشش پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاه های اطلاعاتی و کاشف شاهد رشد بیش از 300 درصدی کشفیات مواد مخدر در نوروز 1400 بودیم.

مظفری اضافه کرد: از تاریخ 28 ا سفند تا 13 فروردین تعداد 980 نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در استان دستگیر شدند که از این تعداد 365 نفر از خرده فروشان مواد مخدر بوده اند.

مظفری همچنین از شناسایی و انهدام چهار باند مواد مخدر در همین مدت در استان اطلاع داد و گفت: در راستای ارتقا سلامت جامعه و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ 58 طرح و عملیات در سطح استان اجرا شد.

وی در انتها شعار راهبردی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 1400 را یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت و اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت هه جانبه دستگاه ها و نهادها و مردم عزیز مازندران شاهد کاهش آسیب های حوزه مواد مخدر و روانگردان ها در مازندران باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

به "رشد بی سابقه کشفیات در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد بی سابقه کشفیات در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید