خبرنگاران تلاش برای یافتن نوجوان خوافی مفقود شده در سیلاب ادامه دارد

به گزارش کتاب یار مهربان، گناباد- خبرنگاران- فرماندار خواف گفت: تلاش های نیروهای امدادی برای یافتن نوجوان مفقود شده در سیلاب عصر یکشنبه در این شهرستان با قوت ادامه دارد.

خبرنگاران تلاش برای یافتن نوجوان خوافی مفقود شده در سیلاب ادامه دارد

حسین سنجرانی یکشنبه شب در حاشیه جلسه اضطراری مدیریت بحران خواف در گفت و گو با خبرنگار کتاب یار مهربان اضافه نمود: نوجوان 13 ساله ای در بخش سلامی بر اثر سیلاب مفقود شده و گروه های امدادی در بخش های مختلف راستا به دنبال یافتن وی هستند.

وی ادامه داد: در پی تاریکی هوا جست و جوی گروه های امدادی برای پیدا کردن این نوجوان متوقف شد و از روز دوشنبه دوباره آغاز می شود.

او گفت: بارش کم سابقه 23 میلی متری باران در فاصله زمانی 10 دقیقه خسارت های بسیار زیادی در این شهرستان به خصوص بخش سلامی به دنبال داشت و یک نفر از سرنشینان خودروی پراید بر اثر سیلاب در روستای رزداب این شهرستان جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم شد.

فرماندار خواف گفت: خودروی حامل این نوجوان هنگام عبور از راستا کانال و مسیل رودخانه در روستای رزداب که به صورت غیر مجاز در بخشی از آن ساخت و ساز اجرا شده بود دچار سیلاب شد که تعدادی از سرنشینان آن نجات یافتند و یک نفر کشته و یک تن مصدوم شد.

سنجرانی اضافه نمود: سهل انگاری و ندانم کاری برخی اشخاص در تحصیل و ساخت و ساز غیر مجاز در مسیل رودخانه ها و کانال ها از دلایل اصلی بروز سیلاب و خسارت های ناشی از آن در شهرستان خواف است.

وی ادامه داد: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از بارندگی های عصر یکشنبه خسارات زیادی را به بخش های زیربنایی، محورهای اصلی و فرعی، زمین های کشاورزی، باغات و خودروهای شخصی وارد آورد.

وی اضافه نمود: میزان دقیق خسارت ها بعد از برآورد قطعی اعلام می شود.

بر اساس اعلام هواشناسی طی چند روز گذشته 54 میلی متر و عصر یکشنبه 23 میلی متر باران در فاصله زمانی 10 دقیقه در خواف باریده است که منجر به خسارتهایی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.

مرکز شهرستان 150 هزار نفری خواف در فاصله 267 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تلاش برای یافتن نوجوان خوافی مفقود شده در سیلاب ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تلاش برای یافتن نوجوان خوافی مفقود شده در سیلاب ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید