خبرنگاران برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان منابع طبیعی

به گزارش کتاب یار مهربان، ارومیه- خبرنگاران- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی استان با افرادی که به تخریب منابع طبیعی و عرصه های ملی می پردازند یا با زمین خواری، جنگل خواری و مرتع خواری سودهای کلانی را به جیب می زنند، برخورد قاطع می نماید.

خبرنگاران برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان منابع طبیعی

علی اکبر گروسی روز شنبه در ملاقات با مسوولان منابع طبیعی اضافه نمود: نباید اجازه داد تا بیت المال و در واقع اموال عمومی مردم را عده ای اندک به چپاول و غارت ببرند و باید برخورد قاطعی با آنها کرد.

وی ادامه داد: طبیعت و کلیه منابع موجود در آن متعلق به همه اقشار ملت بوده و وظیفه همگانی حفظ مراتع، جنگل ها و منابع طبیعی است.

وی بیان نمود: تلاشگران عرصه منابع طبیعی باید نظارت ها را چندین برابر نمایند و به هیچ وجه اغماض و گذشت نداشته باشند.

وی اضافه نمود: در جامعه صنعتی امروز وجود درختان و گیاهان در کمربند سبز شهرها و کوههای پیرامون آن می تواند نجات بخش باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید نمود: وظیفه دینی و اخلاقی همه مردم است که در کنار دستگاه هایی چون منابع طبیعی و جهادکشاورزی باشند و در چنین روزهایی به غرس درخت اقدام نموده و قدمی در راه زیبایی و طروات و سلامت شهرها و روستاها بردارند.

به گزارش کتاب یار مهربان در ادامه این ملاقات مدیر کل منابع طبیعی استان هم گزارشی از اقدامات اجرا شده ارائه و از همکاری مستمر و مداوم دستگاه قضایی استان در جهت مبارزه با مخربان منابع طبیعی و زمین خواران قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان منابع طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد قاطع دستگاه قضایی با تخریب کنندگان منابع طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید