حسینی شاهرودی: افزایش مالیات ها در بودجه 99 نباید به ضرر کسبه تمام گردد، باید از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم

به گزارش کتاب یار مهربان، سخنگوی کمیسیون مالی مجلس معتقد است که در زمینه تحقق درآمد های مالیاتی در بودجه سال 99 باید از هرگونه فرار مالیاتی جلوگیری کنیم نه اینکه سراغ کسبه ای برویم که در شرایط بدی به سر می برند.

حسینی شاهرودی: افزایش مالیات ها در بودجه 99 نباید به ضرر کسبه تمام گردد، باید از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم

حسن حسینی شاهرودی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی کتاب یار مهربان با اشاره به مبحث مالیات ها در بودجه سال 99 گفت: نگرانی به جایی در بحث مالیات ها در بودجه سال 99 وجود دارد.

وی بیان داشت: ما اگر ساز و کار لازم برای اجرای سامانه جامع مالیاتی در نظر داشته باشیم می توانیم مودیانی که مودی نیستند را شناسایی کنیم و این مسئله قابل قبول است و ما در این زمینه حتی باید افزایش بیش از عدد مذکور را در بودجه ببینیم مشروط بر اینکه جلوی فرار مالیاتی را بگیریم نه اینکه سراغ کسبه ای برویم که در شرایط بدی به سر می برند.

سخنگوی کمیسیون اقتصاد مجلس بیان داشت: اگر سامانه جامع مالیاتی عملیاتی گردد و ما نرخ مالیات را ثابت نگه داریم و آن را افزایش ندهیم همه مودیان به عدالت مالیاتی توجه خواهند کرد.

حسینی تاکید نمود: اگر دولت اراده به ایجاد سامانه جامع مالیاتی داشته باشد و صندوق های مکانیزه را در این رابطه مستقر نمایند قطعا ما در زمینه وصول مالیات ها پیروز خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی شاهرودی: افزایش مالیات ها در بودجه 99 نباید به ضرر کسبه تمام گردد، باید از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی شاهرودی: افزایش مالیات ها در بودجه 99 نباید به ضرر کسبه تمام گردد، باید از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید